Mergeam pe strazile intunecate ale londrei.Luna stralucea pe cer.Ascultam muzica la casti gandindu-ma la tatal meu.El a plecat acum 2 ani intr-o misiune importanta.Oare ce face?Am incercat sa-l sun,dar nu-mi raspunde.Sunt foarte ingrijorata.
Deodata,se aude un sunat ciudat.M-am luat dupa sunet si am ajuns in fata unei paduri.Am hotarat sa intru in padure.Ma apropiam din ce in ce mai mult de sunet tremurand toata.
-Cine esti?m-a intrebat o voce.
M-am intors si am vazut un baiat.Era cret si avea ochii caprui.
-Jade.
-Ce cauti aici?
-Mmm...am auzit un sunet si am vrut sa vad ce este.
-Era doar vantul,acum pleaca!Este periculos pe aici.
-Bine.
Am iesit din padure.Oare cine era baiatul acela?Gandindu-ma la ce s-a intamplat,m-am indreptat spre casa.Cand am ajuns,am intrat.
-Buna,mama.
-Buna,scumpo.
-Mi-e asa de frig.Cred ca e cea mai friguroasa iarna din Londra.
-Da...Vrei sa-ti fac ciocolata calda?
-Sigur.
Mama mi-a dat un pupic apoi a plecat in bucatarie.
***
-Gata ciocolata calda.
-Bine.
M-am ridicat de pe canapea si m-am dus in bucatarie.Am luat ciocolata calda si i-am dat un pupic mamei.
-Noapte buna!
-Noapte buna,scumpo.
Am urcat pe scari incet ca sa nu vars ciocolata calda.Am intrat in camera mea,punand cana pe birou.Am deschis televizorul,am luat cana si am inceput sa beau.M-am uitat la emisiune apoi,m-am culcat.