Baran ÇAKIR
"Arabama carpmayi göze aldığına göre olum fermanını erken imzalatmaya karar vermiş olmalısın "
Karşımdaki adam nefes almakta zorlansa bile ukala tavrından taviz vermeyerek cevap verdi.
"patronun küçük bir selami var diyelim biz ona "
Daha fazla sıkarken boğazını kulağına doğru egildim.
"seni de o patronunu da gebertecegim ve bunu zevkle yapicagimda şüphen olmasın "
Belimden silahımı çıkartıp adamın kafasına dayadim . Son kez adam baktıktan sonra kafasına sıktım . Dünyadan bi gereksiz daha ayrılmış oldu . Hiçbir pişmanlik hissetmeden adamın yere düşen cansız bedenine baktım. Ama unuttuğum bişey vardı . Yanlız değildim...
Deniz SOYLU
Evet yapmıştı. Adamı gözünü kırpmadan öldürmüştü. Bu nasıl bi canilikti bi insana nasıl yapardı bunu silahı hala elindeyken bana doğru döndüğünde yaşlı gözlerle gözlerine baktım. Belki söyleyeceği en ufak kelime bile ona inandırabilirdi beni
Ama o hiç birşey olmamış gibi arabaya doğru ilerlerken benide kolumdan çekmeye başladı . Kendime geldiğimde hizlica ellerinin arasından kolumu çektim. Bana nasıl dokunabilir di
"çek o pis ellerini üstümden ""denız sacmalama bin su arabaya ve benimle saygı çerçevesinden konuşmaya devam et "
"hala ne saygısindan bahsediyorsun sen ya sen katil oldun az önce bi adami öldürdüm ya hemde sadece arabana çarptı diye "
Sinirden gerginleşen yüz hatları ile gözlerimin içine baktı.
"bilmediğin konular hakkında yorum yapmayı kes sence ben sadece arabama vurdu diye adam öldürecek derece de psikopat birisi miyim "
Belkide haklıydı ama bu bi insanı öldürdüğü gerçeğini değiştirmiyordu.
"ne olursa olsun bi insanın canına kiyman kadar önemli olamaz "
"denız sakinlesme çalış ve bin su arabaya bilmen gerekenleri anlaticam "
Biraz sakinleşmeye çalışarak arabaya geçtim. Yapacağı açıklamayı merak etmiyorum desem kesilikle şurada çarpılıp ağzım yüzüm dağılırdı o derece
"seni dinliyorum"
"Orada gördüğün adam ve onun patronu emin ol çok kötü insanlar sana bunu konuyla ilgili daha fazla açıklama yapamam ama şunu bilmelisin ki ben onu öldürmeseydim o bizi öldürecekti yani kısaca ölmek istemiyorsan öldür ve yaşa "
Sanki normal bir durum anlatır gibi bahsetmişti katil olmasından... sakince önüme döndüm oda umursamadan arabayı çalıştırdı... sanki hiçbir şey olmamış gibiydi
Beni eve bırakıp hiçbir şey söylemeden gitmişti . Bende hemen odama çıkıp onu aradım. Bu yaptığı saçmalığın cezasını çekmeliydi.
-sen ne yaptığını sanıyorsun o gönderdiğin beceriksiz adam az daha her şeyi bozacaktı. Bir daha böyle bir hata yaptığını görmeyeceğim ben demeden bir adım daha atamak yok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTMA
ChickLit»Hayattaki en aci şey neydi ? ~Sevilmemek ? ~Özlem ? ~Ayrılık ? ~Ölüm? *Belkide en açısı unutmaktı .. "Geçmişin izleri üzerine sinmiş bir kızdı o ve yaşama sebebini artık biliyordu o adam ölmeden mutlu olmayacaktı. Sonunda ölüm bile olsa durmayacağ...