Matthew P.O.V.
-Ce-ai facut?!-țipă surprins Ryan la mine.
-Am sarutat-o.-spun ridicând din umeri si band din cană cafea.Era ora 07:20 dimineata si eu eram in camera lui Ryan la interogatoriu Nu-te-atinge-de-Shailley -că -îți -zbor-creierii.
-Si ea ce a facut?-întreabă roscatul iritat uitandu-se la ceas de pe pat.
-Mi-a răspuns. -spun făcându -l sa-si scuipe cafeaua.
-Si acum ce,sunteți un cuplu?
-Nu stiu.-spun incruntandu-mă la întrebarea la care as vrea sa stiu si eu răspunsul.
-Atunci află, amice,la antrenamentul de azi ,că eu nu mai schimb membrii misiunilor ca tu să nu dai ochii cu ea.-spune serios.
Shailley P.O.V.
Stau pe marginea patului si beau o cafea când uşa se deschide si o Rosie veselă în uniformă îsi face apariția :
-Hei,coleguto,stai sa-ti spun ce...
-In viața ta să nu mă mai lasi singură în camera asta,de fapt,în nicio camera!-spun sărind de pe pat si tintuind-o cu privirea.
-Wow,wow ,wow. ..-spune ridicând mâinile in semn de pace,-ce ai?-intreaba confuză.
-Jocul şi. ..Matt.-spun oftand.
-Ce?!Stai!Ați jucat jocul novicilor?Si ce-i cu Matthew? Cine te-a prins?-întreabă închizând usa si așezându -se pe scaunul de la birou.
-Da,l-am jucat si te anunț că i-am batut pe băieți. -spun scoțând limba la ea.
-Oh,serios?Era si timpul s-o facă cineva.Ti-ai ales arma?-întreabă mândră si curioasă.
-Da,uite!-spun arătându -i brățara care trona pa mâna mea dreaptă.
-Super!Stai,ce-i cu Matt?-întreabă încurcată.
-M-a.sărutat -spun inrosindu-mă si obținând socul in persoană pa fața roscatei.-de doua ori.
-Ce-a făcut? !-întreabă nevenindu-i să creadă. -Cum,unde,când? -întreabă entuziasmată.
-Odată la el in cameră -i-am spus ținând amănuntul impuscaturii pentru mine-si odată aseară,aici,si ce mai sărut! -exclama trantindu-ma teatral pe pat.
-Da' stiu că vă plac camerele cu pat-spune Rosie obținând o pernă in cap de la mine.-Şi sunteți un cuplu?-mă întreabă zâmbind.
-Nu stiu, nu cred Rosie,stiu destul de bine genul ăsta de băieți si cred că sunt doar o distracție pentru el,o sa-i pun capăt in exact...o oră. -spun uitându -mă la ceas.
-Si ce gen este Matt mai exact,Shailley? -mă întreabă Rosie asezandu -se lângă mine-Uite ,îl cunosc mult mai bine decât tine si stiu că nu ar acționa cum o face în preajma ta dacă ai fi o distracție. -spune serioasă uitandu-se la mine.
-Scuteste-mă, Rosie!-spun ridicându -mă -Am mai fost rănită si mi-am dat seama atunci când eram la un pas de a-mi pierde virginitatea, nu mai risc de data asta,si nu-mi pasă dacă simte ceva pentru mine,dacă o ține pentru el si nu mă convinge să am încredere în el...să stea departe.-spun iesind si îndreptându -mă spre sala de antrenament.
Mergeam pe holuri si nu îmi păsa dacă mai erau 40 de minute până la antrenamente,trebuia să lovesc ceva.
Am intrat val-vârtej in sală si i-am observat pe băieți antrenandu-se de abia atunci când Ryan m-a intrebat ce caut acolo.
-Nimic!Doar gimnastica de dimineață! -îi răspund pocnind un sac de box:-Matt mi-a spus că ați fixat antrenamentul la 8:30.Ce s-a intamplat? -întreabă din dreapta mea.
-Nu te interesează! - mă rastesc la el.
-Hei Roberts! Ce zici de tine si de mine in ring,să îmi iau revanșa! -strigă Issac din ring si apoi îl observ pe Matthew vorbind cu Mason si rămânând cu gura căscată când mă observă.
Vrei să vezi că nu-i de glumă cu mine,Matt?Îți arăt imediat!
-Sigur,blondule! Vrei să te invinetesc mai rău?-il întreb apropiindu-mă de ring.
-O să te menajez. -spune increzut,intinzandu-mi mâna.
-Nu merci!-spun refuzandu-i ajutorul.
-Ok!-spune ducându -se in colțul lui.
-La semnalul meu!-spune Troy-Când esti la pământ mai mult de trei secunde. ..
-Ai pierdut. -spun intrerupandu-l.
-Da,ok!-spune putin ofensat.-În 3,2,1...start!-si iese din ring.
-Stii,pustoaico,poate ca m-ai scos din joc cu biciul,dar n-ai cum s-o faci si acum.-spune încercând să ma lovească in umăr.
M-am ferit si i-am înfipt un pumn in burta facandu-l sa tuseasca.
-Mai vedem noi blondule !Stii principiul luptelor de stradă? Atunci când esti mai mic îți creste agilitatea, poți învinge lovind puncte cheie!-spun alunecând printre picioarele lui,ridicându - mă si lovindu-l intre omoplati.-Ca ăsta!
Se dezechilibreaza,dar isi revine repede:
-Tu chiar stii cu ce se mănâncă boxul!-spune putin descurajat.-Păcat că eu am experiență! -spune venind in viteză spre mine cu un croseu pregătit.
Îl las să se apropie până când pot să îl apuc de umeri,să mă ridic deasupra lui si să mă întorc dezechilibrandu-l si trantindu-l pe spate.
-Vrei să ne lăudăm cu experiența? -Il întreb râzând -Păi. ..eu am batut aşa rău un tip acum vreo doi ani că l-am băgat in spital,iar daca nu era tatăl unui coleg, o incurcam rău. -spun dandu-mă pe spate când trimite o dreaptă spre fața mea si lovindu-l in tibie.
-Baga-mi-as!-înjură in genunchi.
In timp ce încerca să se ridice m-am aplecat si mi-am trecut un picior pe sub ale lui,trantindu-l încă o dată.
-Shailley a castigat! -strigă Troy de pe margine când vede ca lupta s-a terminat.
Îi întind mâna lui Issac si mi-o acceptă zâmbind.
-Chiar te pricepi, asta e bine!-spune râzând odată cu mine.
-Ce Dumnezeu a fost asta?-întreabă Mason cu gura până la urechi.-L-ai facut praf pe Issac!
-Îți arăt eu praf,Benner!-spune si il ia la fugă iesind din sală.
-Asta chiar a fost surprinzător! -spune Troy venind lângă mine.-Bun-venit in echipă!
-Merci! Stai,ce?!Nu eram in echipă? -întreb confuză.
-Nu chiar,jocul si lupta cu Issac au fost testele,pe care le-ai trecut. Acum stim că poți lua parte la misiuni.Felicitări! -spune plecând si el.
-Hei,Shay!Vino putin!-îmi spune Ryan de lângă Matt,concentrat la un monitor.
-Ce s-a intamplat? -întreb încă veselă.
-L-ai băgat in spital?L-ai băgat in comă! -spune revoltat arătându -mi imaginea cu Zac,tipul care a încercat să mă violeze acum doi ani.
-A meritat-o!-spun dur cu o sticlă de apă in mână.
-Oh,da?!Ce-a facut,s-a despărțit de tine?-întreabă ironic.
-Ar fii fost mai bine daca doar s-ar fii despărțit de mine.-spun trantind sticla pe jos.
-Spun doar că nu văd de ce ai băga un tip in comă pentru că s-a despărțit de tine.-spune pe un ton dojenitor.
-Esti un tâmpit! -i-am spus luându-l pe nepregătite .-Du-te si gaseste-o pe Rosie,am antrenament.-spun îndepărtîndu -mă si așezându -mă pe o bancă cu spatele la el si la Matt.
Ryan P.O.V.
-Gata!Eu mă duc după ea!-spun dând să o fac ,dar Matt m-a oprit.
-Dacă te duci acum n-o să faci decât s-o enervezi mai tare,du-te si vezi ce afli de la Rosie,vorbesc eu cu Shailley. -spune încet.
-Bine!-spun oftand şi plec.
Shailley P.O.V.
Mă uit de câteva minute în gol aducându -mi cu teamă aminte de ziua în care Zac a fost băgat in comă, când Matt se asează lângă mine.
-Hei ce...de ce naiba plângi? -întreabă încercând să -mi steargă o lacrimă.
-Nu-ti pasă! -spun simplu ridicându- mă .
-Poftim? !De unde...
-Pentru că toți sunteți la fel!Si am fost rănită odată, dacă te las să mă mai ranesti si tu...-spun cu lacrimi in ochi-...ce naiba au fost sarutarile alea?-spun schimbând subiectul.
-Shailley, nu te-as răni niciodată. ..-spune apropiindu-se de mine si ridicandu-mi bărbia pentru a mă uita la el-...Nu am mai simțit asta pentru altcineva,însă te-as proteja cu propria-mi viață. -spune surprinzandu -mă.
-Câtă încredere crezi că am eu în tine?-spun încet.
-Ce vrei să spui?-mă întreabă confuz.
-Ultima dată când am avut încredere intr-un băiat, aproape am fost violată. -spun suspinând.
-Vino-ncoace!-spune strangandu-mă in brațe. -Îți cer o singură sansă ,dacă te rănesc ,promit că mă expediez la sediul S.H.I.E.L.D. din Norvegia. -spune făcându- mă să râd.
-Una singură! -spun serioasă stergandu-mi lacrimile.
Ca răspuns am primit un sărut calm,dar în același timp pasional,care îmi transmitea că nu voi regreta.Nu,încă n-am murit😅!Cred că anul ăsta încărcat pe care l-am avut (clasa a opta),si-a spus cuvântul, nu prea mi-a mai ars de scris,dar încerc pe cat posibil să postez mai des de acum încolo (subliniez"ÎNCERC ").
Vă multumesc că sunteți ingaduitori/oare si că încă îmi mai citiți cartea.😘😘😘
Intrebare de baraj:Care este personajul vostru preferat din carte până acum si de ce?
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
CITEȘTI
S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -Finalizata
RomanceUltima vacanta de vara inainte de începerea facultății pentru Shailley Roberts . O zi monotonă petrecută cu cea mai buna prietena a ei si cea cu care locuieste ,Rosie Hamming. Totul este schimbat de un telefon si o vizită neasteptată din partea fr...