Scuze ca nu am mai postat dar chiar n-am avut niciun chef. xx
Am ajuns acasa tarziu; Harry m-a dus intr-un carusel care a fost blocat pentru o ora pana cand a inceput sa mearga cat de cat binisor. Imediat ce am intrat in apartament, ceva era diferit. Peretii sunt practic goi, jumatate din tablourile de pe pereti au disparut. Mai lipsesc si cateva perne de pe canapea impreuna cu veioza lui Cassidy roz. Daca nu as stii prea bine, as putea spune ca se muta.
"Cass?" Am strigat, asteptand ca ea sa vina in sufragerie si sa-mi spuna unde au disparut toate lucrurile.
"Aici!" Vocea vine din dormitorul ei. Am traversat rapid holul, surprinsa sa-l vad pe iubitul ei, Chris, in camera cu ea.
"Ce se intampla?" Se comporta de parca nu e nimic in neregula cand defapt sunt cutii cu lucrurile ei imprastiate prin toata camera.
"Tu sa-mi spui." Privesc imprejur, "De ce sunt cutii peste tot?" Un zambet larg isi face aparitia pe fata ei.
"Ma mut cu Chris." *Glumeste, nu?* Raman nemiscata pentru cateva clipe in timp ce ea ma impinge din camera.
"Ce e neregula?" Incep. "Parasesti apartamentul pentru care se presupune ca trebuia sa platim amandoua, si nu stiu daca iti dai seama dar te muti cu un baiat pe care il stii de 2 luni!" Ma priveste neincrezatoare, de parca tot ce am spus mai devreme este total neadeavarat. "Si ai impachetat tot deja! Planuiai macar sa-mi spui?" Ideea nu e ca nu pot plati apartamentul singura, ci ca ei nici macar nu-i pasa de motivul nervilor mei.
"Te poti descurca Ari. Daca tu chiar nu poti plati chiria muta-te undeva mai ieftin. Eu oricum abea daca am bani s-o platesc si 'un baiat'? 'Un baiat'? Nu era doar un baiat atunci cand ai avut nevoie de masina mea sa mergi la el acasa. Nu era doar un baiat cand ai intrat cu masina mea intr-un copac, nu era un ba.."
"EU TI-AM PLATITI MASINA CASSIDY!" Chris a deschis usa pasind inauntru, "Singurul motiv pentru care m-am mutat aici a fost pentru ca m-ai rugat sa ma mut cu tine. Nici macar nu te mai cunosc." Doar ma priveste apoi isi indreapta privirea inspre Chris.
"De ce nu poti fii fericita pentru mine? Credeam ca suntem prietene." *Glumeste, nu?* "Esti geloasa?"
"Da Cassidy." Izbucnesc sarcastica. "Sunt al naibii de geloasa." Isi da ochiii peste cap apoi ma impinge din drum.
"Chris, du-mi lucrurile in masina. O sa astept." Mormaie Cassidy.
Mai privesc cateva secunde cum ea impreuna cu Chris pararesc aleea. Presupun ca nu mai am o colega de apartament.
Sau o cea mai buna prietena.