51-Eski Sayfalar-1-

45 0 0
                                    

Reina Medusa  en sevdigimiz cok basarili arkadaslarimizdan biriydi. 3 yil kadar oncesinde Kyle isimli bir arkadasim vardi. Reinanin ogrencisi olmus ama aramizdaki olayi anlatmamisti. Sadece Harimayi sevmiyorum diyerek konuyu kapatmis. Reina teorik bilgi olarak en iyilerimizden. Hem cok guzel hem cok basarili hemde mutevazi, fedekar. Voodoo, hoodoo konusunda ondan bilgilisini gormedim. Tanri tanricalarlada arasi iyiydi. Ismindende anlasildigi uzere medusayla arasi iyiydi. Hayat hikayeleride birbirine benziyordu. Sosyal iliskiler ask iliskileri ve ailevi durumlarda pek umdugunu bulamamis gibiydi. Her neyse olaya gecelim. Kyle ile tanisikligimiz 3 yil oncesine gidiyor. O zamanlar bizim ortamin yenilerindendi cok bir sey bilmiyordu. Ama hizli ogreniyordu. Aramiz iyiydi ve cadilikla ilgili actigi sayfasi 20bin begeniye ulasmisti. Benide sayfanin moderatoru yapip kullandigi hesabi kapatti. Sonra baska bir hesap acip sayfasina onu tekrar yonetici yapmami istedi ama yetkilerim kisitli oldugundan yapamadim. Durumu aciklamama bile izin vermeden sayfami caldin diyerek arkadasligini kesti ve her yerden engelledi bende keyfi bilir dedim. Reinanin gozetimine girdikten sonra Reinaya aramizda gecen olayi anlattim. her ne kadar baska insanlara hirsiz oldugumu soyleyip karalamaya calissada Kyle a karsi kizginligim nefretim olmadigini soyleyip sayfanin ekran resimlerini gonderdim durumu ve benim sucum olmadigini gosterdim boylece problem cozulmus oldu. Kyle ile tekrar konusmaya basladik. Baya ilerlemisti. Hic bir fikrimin olmadigi konularda bilgi edinmisti. Ata ruhlariyla calismaya baslamis. Hatta bana gore boyundan buyuk islere kalkisip kadim colchis geleneklerini canlandirmaya baslamis. Kokenine bagli oldugu icin guney kafkasya paganizmi, samanizmi ve majikal sistemlerini arastirmaya baslamis. Hatta kendisini asarak colchis, lazca, megrelce ritueller yazmaya baslamis. Buyuk bir bilgi birikimine ulasmis.(keske birazda karakterine ve insaniyetine calissaydi) ama asil alani klasik afrika voodoosuydu. Reinanin izinden gidiyordu. Ilk tanistigimizda bu kadar ilerleyecegini dusunmemistim.


Dareska'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin