Reinanin yonettigi Murver Cadilari grubuna katildik. Nym daha once benim Isigin cadilari grubunda tanistigim sizofrenlerin arasindaki anlasabildigim Ates lakapli cocukla konusmaya baslamis ve onuda bu gruba davet etmisti. Zeyseva oncesinde actigim bir grupta bu cocugu nerden taniyorsun diye sormustu. Aylar once satanistler ile lanet ritueli bolumunde Satanist kovani dagitmaya calisip kendine murit arayan sonrada kullanip atan cocuk oymus. Ogrenince sok oldum tabi oglana hic bir sey belli etmedik. Ona ates diyorduk ama girdigi her ortamda kendini farkli taniyordu simdide cadilarin arasinda kendisini cadi ve majisyen olarak tanitmisti. Gelir gelmez bu seferde Reinanin grubunda problem cikartti. Bazilarini kendi tarafina cekmek icin manipulasyonlar yapip kaos yaratip bundan faydalaniyordu ve kendisini ermis asmis bir varlik olarak lanse ediyordu. Egosu bos degildi ama yersiz ve gereksizdi. Bilgisini gostererek kendisinin ustun oldugu imajiyla toylari saflari topluyordu cevresinde. Yaptigimiz lanetten sonra ankyrada parasizliktan tikilip kalmis. Etkisine aldip kendisiyle surukledigi kuklasi yaptigi zayif iradeli Sataniste tekmeyi basmis ve kovmus. Kotu yani o cocuk atesin istegiyle inisiyasyon kagidini yakmis. Kanla yapilan bu baglilik yeminini yakmak saygisizliktir ve anlasmayla demonlardan yardim talep edip almis birisinin hayatini belaya bogar lanetler. Soz verip yemin edip yardim alip sonra onu kullanip atar gibi yemini yakmak. Kolay gelsin. Uzunca bir sure toparlanamadi o arkadas. Neyse atesin durumunu reinaya anlattik. Yalanci cikarci iki yuzlu dengesiz tanri sendromu olan faydasiz hayirsiz seytani biri oldugunu soyledik. Reina sebepsiz yere atamayacagini soyledi sonrasinda zaten foyasi ortaya cikti. Yaptigi yanar donerli konusmalar ve akil oyunlari yuzunden atildi. Herkes iletisimi kesti bense gozumun onunde dursun tedbir olsun diyerek bir sure daha devam ettim. Bu olaylar olurken bizde eski arkadaslar olarak istisare yapiyorduk. Ne yapalim ne edelim nasil davranalim durumu degerlendiriyorduk. Saman altindan su yuruterek birdaha boyle olaylarin cevremizde yasanmamasi tekrarlanmamasi icin onlem aliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dareska'nın Günlüğü
SpiritualCadıların dünyasına girmek ister misin? 2 cadı arkadaşın hayatlarını okumaya ne dersin.Dareska Adzimis sıradan bir kızdı.. Harima Samzetrus ile tanışana kadar. Hayatının değişimi işte o zaman başladı. Mistik ve fantastik ama gerçek bir hayat öyküsü...