4.

117 8 0
                                    


"Ölümün bizi nerde bekledigi belli değil, en iyisimi biz onu heryerde bekleyelim."

  Gözlerimi aralayıp telefonumu elime aldıgım zaman saatin 7 oldugunu fark ettim.Kendimi biraz daha uyumaya zorladım 

Ama olmuyordu.Kendimi bildim bileli uyumayı cok severim ama bugün uykum bir türlü gelmiyordu.En son pes edip  odanın içindeki banyoyu kullandım.

Elimi yüzümü temizcene yıkadıktan sonra saçlarımı tarayıp tepeden topladım.Üzerimdeki şort takımını çıkartarak eşortmanlarımı giydim.

Aynadan kendime bakarken kapının tıklandığını duydum ve birden açıldı.Gelen Cansu'ymuş.

+Günaydın

dedim kuru bir sesle

-Günaydın, erkencisin?

+Uyku tutmadı, senide tutmamış sanırım.

  Umurmasamaz bir havayla

-Ben uykuyu hiç sevmem, benim için sıradan bir gün.

dedi, tebessüm etmekle yetindim. J

-Digerlerinin uyanmasına daha var, benimle yürüyüşe  gelmek istermisin?

die sorunca bir an tereddütte kalsamda kabul ettim.

1 saat boyunca ikimizde tek bir kelime etmeden sadece yürüdük.
En son artık dayanamayacagımı anlayınca pes ettim.

+ Yeter artık benim pilim bitti

  dedim nefes nefese bir sesle.Arkasını dönerek bana baktı.

-Sen ilerdeki banklarda otur, su alıp gelecegim

Kafamı sallayıp gözüme kestirdiğim banka oturdum ve aradan   1 2 dk gectikten sonra elinde 2 kutu suyla Cansu yanımda belirdi.

-Çömez çıktın ha :)
 
dedi gülerek

+Hayatı boyunca yürüyüş yapmamış birisine göre gayet normal oldugumu düşünüyorum

    dedim gülerek.Bana bakarak oda güldü.Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama ikimizdende hiç çıt çıkmadı bir süre.

Bu sessizlik beni meraklandırıyordu.Ona sormak istedigim o kadar çok soru vardıki.İçimdeki ses onunda bana sormak istedigi sorular var  ama soramadığını söylüyor.

-Korkuyosun demi?

  Dışarıdan çokmu belli oluyor?

-Hayır.

Gözlerimi şaskın bir şekilde ona bakarken, düşüncelerimimi okuyor die düşündüm.

-Bana öyle bakmayı kes.İçini falan okumuyorum.Senin yaşadıklarını bende yaşadım.Ne düşündügünu tahmin etmek zor degil.

+Alıştınmı?

Sanki bu soruyu bekliyormuş gibi anında cevap verdi.

-Çaba gösteriyorum.Seninle aynı kaderi yaşıyor olabiliriz ama aramızdaki tek fark sen başka bir ailenin yanında büyüdün ben ise ikizimle yetimhanede büyüdük.Bizim için alışmak daha kolay da diyebiliriz.

Haklıydı.

+Haklısın

-Ben her zaman haklıyımdır şekerim.Ha birde merak etme Serez ailesinden sana zarar gelmez.Unutma nolursa olsun sende bir "SEREZ"sin.

...

Cansu zile bastıgında kapıyı Ada açtı.Bizi yanyana görünce pek de mutlu olmadığı her halinden belliydi.

MİRASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin