Oftez şi mă îndrept spre bucătărie cu Leandro în spatele meu.
- Nu vreau să rămânem certați.
- Nici eu nu vreau, dar îmi dai motive, spun în timp ce scot din frigider 2 bucăti de carne şi le bag la microunde.
Mă aşez la masa şi îmi pun într-un pahar apa minerală şi îmi tai o lămâie.
- Mai pe seară am treabă cu Harry, spune şi se sprijină cu spatele de frigider.
- Presupun că nu o să-mi unde te vei duce şi ce vei face.
-Nu acum, însă o să vină momentul când îți voi spune.
Aprob din cap, epuizată de discuția fără sfârşit despre " locul de muncă" al lui.
Sunetul cuptorului mă face să mă ridic de la masă şi să iau farfuria din cuptor şi să mănânc.
- Ce ai făcut la facultate?
- Cursuri, ne-au dat programa pentru practică şi o să fac practică la un colegiu.
- Ştii că dacă eşti cu mine nu mai trebuie să mai lucrezi, zice în timp ce mă îmbrățişează.
- Ştiu, zic şi îl mângâi pe braț ca să nu mai zică că sunt supărată pe el.
-Mă duc să mă schimb, şi mă sărută pe obraz.
Aprob din cap şi îmi continui masa.
***
Închid caietul cu notițe şi cobor în bucătărie ca să îmi iau o sticlă de suc şi o prajitură cu vişine şi ciocolată. Ceasul arată ora 10 PM şi el nu a venit. Deschid frigiderul şi nu e nici prăjitură, nici suc.Iau telefonul şi îl sun pe Leandro ca să ia suc şi prăjituri sau măcar ceva dulce. Întotdeauna după ce termin de învățat mănânc ceva dulce.
Îl sun de 3 ori şi nu răspunde. Oare ce face?
Îl mai sun încă o dată şi îmi dă pe respins. Renunț să-l mai sun şi iau cheile de la casă şi de la garsonieră şi bani. Sun la o companie de taxi şi în 10 minute maşina de taxiul opreşte în față porților.Îi zic să mă lase în centru unde este cea mai bună cofetărie şi unde se află şi cele mai tari cluburi şi restaurante. Îi dau banii şoferului şi cobor la cofetărie " Sweet".
După ce îmi cumpăr 4 feluri de prăjituri, mă duc la un magazin de unde îmi cumpăr o sticlă de Pepsi cu lămâie şi ceva sărat. Ies din magazin şi mă îndrept spre stația de taxi.
Ajung în stație şi nu este nici un taxi.
Oftez pentru a nu stiu câta oara pe ziua de azi şi îl sun pe Leandro în speranța că îmi va răspunde şi o să mergem acasă.
Abonatul contactat nu poate fi apelat, vă rugăm să reveniți.
Ce tot face? De ce nu răspunde?
Mă îndrept spre principală că poate o să am norocul să găsesc o stație de taxi. Cobor din centru spre cel mai luxos hotel " Regal". În fața hotelului se află o parcare unde parchează clienții fideli. Spre norocul meu se află şi o stație de taxi unde sunt vreo 10 maşini. Iau un taxi şi îi dau adresa unde aveam vechea garsonieră.
***
Ajung în garsonieră şi mă aşez pe scaunul de la bucătărie.Deschid punga cu prăjiturile şi îmi scot una cu fructe de pădure şi vanilie şi îmi iau un pahar unde îmi torn suc. Îmi închid telefonul pentru că nu mai vreau să am nicio treabă cu el
CITEȘTI
Viață pierdută
AventuraCând două lumi diferite se lovesc , impactul este unul prea mare pentru ambele părți. Nu putem să ne dictăm destinul , ci el se mulează după acțiunile noastre. Hande reprezintă tipul de fată care este liniştită şi nu ar deranja pe nimeni , asta pâ...