-Tack så mycket för dessa tre år och det har varit roligt att ha er här på Landsbroskolan och ni har varit så trevliga så ni till och med lät oss i personalen vinna i brännbollsmatchen, hoppas ni lyckas senare i livet och att ni självklart kommer tillbaka och hälsa på oss igen... Nu har ni ett väl förtjänat sommarlov ta vara på det! Sa rektor Marie och delade ut betygen, kramade om oss och släppte iväg oss till middagen.
~Tindras perspektiv~
-Äntligen mat! Sa Robin och vi alla skattade, han kramade om mig och pussade mig snabbt på kinden, vilket han inte skulle ha gjort med tanke på min mamma, Evelina, tittade på och gick fram och mot min förmodan sa
-Ha de så trevligt i kväll och Tindra kom i håg att du ska sova över hos Malin i natt, men vi ses kl 15, älskar dig gumman..
-Haha okej daa mamma ses imorgon, älskar dig också hejdå
- wow va awkward de va. Sa Robin och bara fortsatte skratta och sen kysste mig på munnen för första gången, hans läppar va så mjuka och jag kände hur mycket jag rodnade och började själv skratta för att få bort pinsamheten som uppstått.Efter 2 timmar så var middagen över och alla skulle till folketspark och festa till klockan tre på natten.
Jag och Malin tillsammans med hennes kille Niklas och Robin dansade och senare lugnade musiken ner sig lite och Robin tog tag om min midja och drog mig mot hans kropp så mitt ansikte var mot hans perfekta käkben och han kysste mig igen den här gången varade den längre och hade gissningsvis övergått till hångel om det inte var så att Matilda och hennes kille Carl hade avbrutit oss genom att knacka på axeln och frågat om vi ville gå ut och köpa dricka, vilket vi gjorde. Robin köpte en redbull medan Carl köpte en Fanta, och Niklas köpte en Coca-Cola. När vi alla hade druckit upp drickan var det tillbaka till dansgolvet för alla, men efter några låtar gick jag och Robin ut för att prata lite om sommaren och oss...
*T-Tindra R-Robin*
T- Hur ska vi göra i sommar?
R- Jag älskar dig Tindra, jag vill vara tillsammans med dig.
T- Jag älskar dig med Robin, jag vill inte vara utan dig.
R- Så vi berättar för våra familjer när vi kommer hem inatt.
T- Ja det gör vi
Innan jag hann säga mera kysste han mig och pressade upp mig mot en vägg.
Rätt som det var kom fritidsledaren Peter fram och sa att vi inte fick hålla på så på en skolavslutning, vi bara fnissade men gick tillbaka till festen.När klockan slagit 3.00 skulle jag och Malin bli hämtade av hennes pappa men han kom aldrig så jag frågade om vi kunde få åka med Robin i hans bil och självklart fick vi det, vi åkte olagligt men det var bara en kort sträcka på 15 minuter mellan Vetlanda och Holsby
VOCÊ ESTÁ LENDO
Den Helt Otänkbara Överraskningen
Ficção AdolescenteTindra och killkompisarna har precis blivit fria från grundskolan när hennes pappa kommer till henne efter så många år och ber om förlåtelse.... Häng kvar och lär och skriv i kommentarerna vad ni tycker snälla❤