"There's no hiding for me. I'm forced to deal with what I feel. There's no distraction to mask what is real"
"Aaaaaaa!", vikala sam.
"Šta je?", Damon je upitao.
"Prelepa je, Ian.", rekla sam i ugledala Damonov bezobrazni osmeh. Ko zna šta se sada njemu vrti po glavi?
Kupio mi je predivnu, belu haljinu za rođendan. Da, rođendan mi je...sutra.
Ian's P.O.V.
Kada je pošla svojoj kući, odmah sam se bacio na pozivanje ljudi. Pozvao sam nekoliko ljudi iz njenog imenika u telefonu i moje društvo. Nadam se da će ovo ispasti dobro...
Kylie's P.O.V.
Rekla sam Damonu da ništa ne priprema, nikakvo slavlje...nemam puno prijatelja tako da mi ne treba ništa. Samo hoću da sedim kući i gledam neki film i Damon se složio.
Ian's P.O.V
Nadam se da će je malo iznenađenje razveseliti...jer je tako...tužna! Poslao sam nekoliko poruka nekima njenim prijateljima, a ni pojma nemam ko su, ali sam ih ipak pozvao nadajući se da su njeni pravi prijatelji ili barem imaju dobru vezu s njom.
Kelly
Daniela
Katherine
Jason
Bella
Cath.**********Sledeći dan**********
Pozvao sam je da dođe kod mene kući, da zajedno gledamo neki film. Prvo nije htela, ali je na kraju ipak pristala. Stvarno želim da ovo ispadne dobro. Ona zaslužuje samo najbolje. I sada kada je konačno sve spremno, rekao sam ljudima da polako počinju da dolaze. Sala je ispala predivna. Nadam se da će joj se svideti.
...
Ian's P.O.V.
Svi su bili tu, samo je još ona falila. Kada je ušetala, tražila me je pogledom. Čim me je ugledala, prišla mi je i udarila me.
"Auć, zašto sam to zaslužio?", upitao sam je.
"Rekla sam ti da ne želim iznenađenje.", prekrstila je ruke.
"Pa, šteta je već napravljena. Tako da pođi gore sa Cheryl, i presvuci se. Tvoja haljina te čeka", pokazao sam joj na riđokosu devojku, koja je bila posluga ove noći.
Mislio sam da će da se protivi i da napusti zabavu, ali nekim čudom pošla je gore bez pogovora.
...
Nakon nekoliko minuta slučajno sam je ugledao na stepenicama. Izgledala je kao anđeo, iako to nije bila.
I u taj trenutak sam shvatio, ja sam ludo zaljubljen u nju. Ali, čak i da me ikad zavoli, ne bi znala o stvarima koje sam uradio...Ne bi saznala istinu. Ona zaslužuje svet i jedinu stvar koju joj ja mogu dati je nevolja.
Baš kada je silazila niz stepenice i dok sam bio oduševljen njome, slučajno sam ugledao nju, ovaj put crnog anđela kako ulazi kroz ulazna vrata. Ko je nju pozvao?!
Kylie's P.O.V.
Nekoliko sekundi smo se gledali. Pogledi su govorili sve, između nas još uvek postoji nešto. Nešto što ni ja ni on ne možemo objasniti.
Odjednom njegov pogled skreće ka ulaznim vratima. Gledao je u nju, moju sestru. Nisam mogla tačno da protumačim šta misli, ali po njegovom pogledu moglo se videti da je ljut, ali i istovremeno zadivljen njenom lepotom. Naravno da jeste, ko ne bi bio zadivljen njome?
Prišao joj je, nešto joj rekao i odvukao je napolje.
...
Nema ih već nekoliko sati. Šta se dešava?
Kada je ušetao, prišla sam mu i snažno ga ošamarila.
"Auć!", rekao je.
"Da li si ti normalan? Prepao si me na smrt! Na tren sam pomislila da te je neko sredio. Da mi ovo više nikad nisi uradio!", zagrlila sam ga čvrsto.
Pomislila sam da su ga Leo i njegov otac uhvatili i sredili. I to me je dovelo na razmišljanje, ja ne želim ovo. Ne želim da mu se ništa desi. Moram mu priznati zašto sam stvarno ovde, i da se nismo slučajno sreli. Moram priznati sve.
"Awww izvini, stvarno ti je stalo do mene?", upitao je.
"Naravno.", odgovorila sam. "I, Damon...moram nešto da ti priznam..."
KAMU SEDANG MEMBACA
Beautiful Crime
Fiksi RemajaOna je bila najbolja stvar koja mu se ikada desila. Milostiva, opraštajuća, simpatična...i znate šta je on uradio? Apsolutno je uništio. WARNING ⚠: Ova knjiga sadrži seksualni sadržaj, psovanje i nasilje. All Rights Reserved © xivanadaprincessx The...