Coca Colový lesk na rty

84 9 4
                                    

"Je super že jsi tady" jásala Zuzka.

"Taky myslím hodně se mi po vás stýskalo . A tohle je kdo?" všiml si Ronyho který ho zkoumal pohledem.

"Mikey to je Rony" dřepl si k němu a chtěl ho pohladit.

"Klid, já ti neublížím" čekal než k němu přijde sám.

Rony se podíval na mě jako kdyby chtěl svolení. Trošku jsem ho popostrčila. Všichni byli zticha a sledovaly co se stane. Pomaloučku šel k Mikeymu a dával velký pozor na jeho ruku. Začal ho očuchávat a potom si sedl tak aby ho mohl pohladit což mě překvapilo. S nikým jiným kromě mě nemá takový vztah nebo důvěru.

"Ty jseš šikula. A kde máte toho psa co začne být zběsilý když tu není Kim ?" podíval se po místnosti.

Harry si lehce odkašlal na důraz že bude mluvit. "Michaeli to je on"všichni je pořád sledovaly.

"Tenhle mazlík?! To ne" zasmál se.

"Tak trochu jo, důvěřuje jen mě, Niallovi a teď už asi i tobě. S ostatními nemá moc dobrý vztah"

"Asi to chce postupně se s ním seznamovat a hlavně pomalu. Zřejmě nemá důvěru když tam je moc lidí" Rony už všechno sledoval, ale když to Mikey řekl bylo to jako spouštěč a on přišel zase ke mě.No spíš se mi schoval za nohy.

"Kde máš vlastně Roxen?" přišla k nám i D'.

"Už s ní nejsem. Podvedla mě. Celkově mi to bylo jen líto protože jsme spolu nějak dlouho nebyli" aspoň že se netrápí.

"Mi ti někoho najdeme" a zrovna v tu dobu se sem přiřítil Niall.

 "Tady je můj kamarád!" vykřikl Niall který asi teprve teď vstal.

"Čau holky!" objal se s náma a jednu ruku nechal na mojem ramenu.

Všimla jsem si když Niall ruku nedával pořád pryč že ho propalovaly dva páry očí. Což byl Harry a Luke.

"Nechtěl jsi obejmout Ronyho?" šťouchla jsem ho.

"Aa to lechtá. A jo" vzal ho do náručí.

"Čau kámo. Koupil jsem ti něco dobrýho" utekl s ním do kuchyně.

"Kim?!" uslyšela jsme ho zakřičet z kuchyně.

"No??!!" otočila jsem se ke vchodu do kuchyně.

"Může žrát piškoty pro psy?" radši jsem se šla podívat co to zas koupil.

"Pokud to není nějak moc tvrdé tak jo. Ty jeho zoubky jsou ještě jako párátka takže by neměl jíst něco tvrdého" zal jeden mezi prsty a zmáčkl ho.

"Jo to sní" chtěl mu to podat ale potom uhnul.

"Popros, Rony popros" chvíli asi moc nechápal co po něm chce ale potom si stoupl na zadní a vážně ho poslechl.

"Asi tě má už rád" zasmála jsem se na jeho výrazem.

"Mě má každý rád" takový narcis.

"Řekněme si pravdu. Moc si věříš" poplácala jsem ho po rameni.

"To odvoláš!" chytil mě za ruku.

"Nikdy" vyplázla jsem na něj jazyk a vyškubla mu ruku.

"Oo jen počkej" rychle jsem se rozběhla pryč.

Naháněl mě po celém domě než jsem se schovala do skříně. "Kim. Já tě stejně najdu" vešel do toho pokoje. Podle vůně bych řekla asi Harryho.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat