~Jungkook~
Szüleim elhagytak és én ezt elég rosszul viseltem. Egy gyereket kilöktem a 3.-ról a suliba amiért felidegesített. Tudom, túlzás volt, de nem voltam jó passzban. Na és emiatt már nem járok 2 éve suliba se. A gyereknek eltört a lába és a bordái. Nagy hír volt ez akkor így ismer az egész város. Az eset után kb 2 héttel sétálgatok az utcán és egy nagyobb csapattal mentem szembe. Nem vettem őket figyelembe ezért nekimentem az egyiknek. Az megfordult és elkapta a vállam majd visszarántott és elestem.
-Nézz az orrod elé taknyos! -pofozott fel erősen.
-Hé, srácok! -kerekedett a szeme az egyiknek. -Ő Jungkook, aki 2 hete majdnem megölte az egyik osztálytársát. -mindegyik felfigyelt erre.
-Nem szándákos volt. Hagyjatok békén. -erősködtem, de hiába.
-Valóban? -röhögött ördögien a pofozógép. -Akkor üdvözlünk téged köreinkben kis újonc. -mondta gúnyosan.
-Ki mondta, hogy csatlakozok hozzátok? Attól, hogy ti rosszak vagytok én nem leszek. -dühös voltam.
-Ez nem rajtad áll. Most már közénk tartozol. Mi se akartunk rosszak lenni. Már a te kezed is be van piszkolva. Rosszat cselekedtél. Nem vagy különb te se nálunk. -folytak a könnyeim és elfogadtam a kezét, ami felsegített a földről.
1 hónapra rá már állatokat öltem. Eleinte volt bűntudatom, hogy ez nem én vagyok. Ezt ők látták rajtam és bedrogoztattak azzal a mondással, hogy ez majd jót tesz. Mindig mikor rosszul éreztem magam az ölések miatt ezzel nyugtattak. 1 év múlva megvolt az első gyilkosságom emberen. Akkor a zsaruk majdnem elkaptak de szerencsére elmenekültem. Azóta is keresnek, de nem tudják hol vagyok. Ki se megyek az utcára annyira félek. Nem mutattam ki a fiúk előtt, mert nekem csak ők vannak már és nem akartam, hogy kidobjanak.
Később már eljutottam oda, hogy egy hónapban több embert öltem meg. Volt, amikor Szöulon belül és volt amikor kívül. Már nem volt bűntudatom. Nem éreztem magam rosszul az öldösés miatt. Sőt, nagyon is jó volt. Legtöbbször már csapatosan megyünk kb. 5-6-an.
Eltelt még egy év és már itt tartok. Nem kaptak el egyszer sem és a drog se kell már a rosszkedv elűzésére. A csapattal nagyon jóba vagyunk, mindent meg tudunk beszélni. Főleg Sugával és Rapmonnal. Ők a csapatvezetők is. Suga inkább a flegma, de őszinte. Rapmonster pedig rombolásba nagyon jó. Jin a legondoskodóbb a csapaton belül. J-Hope és V a mókamester míg Jimin az egomániás.
Sziasztok:)
Ez itt még csak az első rész és nagyon rövid meg gyenge de remélem néhányan elolvassák.:)
Szerintetek folytassam vagy ne?:/ Várom a visszajelzéseket.:)
Köszönet annak aki szán rá egy kis időt.:)
YOU ARE READING
The killing lover..
FanfictionJungkook egy igazi gyilkos. Fél tőle egész Dél-Korea. Iskolából kirúgták, szülei elhagyták. Rossz társaságba keveredett. Majd találkozik valakivel. Túl késő lesz megbánnia a dolgokat amiket ezelőtt tett? Visszaáll minden úgy, ahogy régen volt? M...