Čtvrtý den ráno jsme měli k snídani koláče a kakao nebo čaj. Ráno nám Madla řekla že půjdeme na výlet neboli na turistickou chatu. Ale až po obědě. Až jsme se na jedli tak jsme šli se převlíknout ke koním. Dneska jsme jezdili se sedlem a abych řekla je lepší jezdit bez sedla. Rozebrali jsme si na čištění, na úzdění a na sedlání koně. Pak jsme vzali koně a šli jsme na jízdárnu a zase jsme museli čekat. Trhala jsem trávu z nudy a už jsme chtěla jít jezdit. Za třičtvrtě hodiny jsem už konečně jezdit! Dneska mi dali Jasmínu bylo to plemeno: Irský cob, hrozně hezký plemeno. Nejdříve jsme v kroku udělali celou Z1 (drezurní sestava) a pak v klusu. Klusu to bylo lepší! Ještě jsme dneska dělali po jednom kolečko v klusu ve prostřed jízdárny, protože nás ve cvalovce bylo hodně a takhle nás vyřazovali. Když se jim to nelíbilo dali někoho do klusovky. Měla jsem hroznej stres abych ve cvalovce zůstala, prý nám to řeknou až po obědě. Až jsme dojezdili tak jsme zase museli odsedlat a od úzdit koně. Na oběd jsme přišli akorát. Všechno jsme dneska stíhali umýt ruce a převlíknout se do domácího. K obědu byla svíčková. Byla dobrá!!!Pak nám řekli kdo zůstane ve cvalovce a já jsem tam zůstala a měla jsem hroznou radost!!! Po obědě jsme měli dvě hodiny poledního klidu a na pokoji jsme s holkama leželi v posteli a žvanily jsme. Polední klid utek hrozně rychle a pomalu jsme se chystaly na výlet. Já jsem si vzala džínové kraťasy a tílko. Vyrazili jsme v půl třetí. Šli jsme lesní cestou a okolo rybníku a pak lesem. Bylo to asi pět km od našeho tábora. Když jsme došli k turistický chatě všude byly stánky s občerstvením a různý blbosti. Měli jsme rozchot na hodinu a půl. S holkama jsme procházeli stánky a koupili jsme si sušený ananas, mandle v čokoládě a pak jsme se přemístili do restaurace kde jsme si dali palačinky s nutelou a čokoládou. Uteklo to hrozně rychle a ta hodina a půl byla jako deset minut. Kája s Míšou (vedoucí ) řekli že už musíme jít. Zastavili jsme se u rybníka kde jsme dvě hodiny hráli hry. Byly jsme tak unavený když jsme šli do tábora a když jsem přišli tak byla už hotová večeře. K večeři jsme měli špagety pobolaňsku. S holkama jsme se najedli a šli jsme spát protožejsme byli hrozně unavený.
A moc děkuji za přečtení a doufám,že se vám další kapitola líbila!!!!
A omlouvám se za pravopis!
ČTEŠ
1. Pád Z Koně
PertualanganKnížka vypráví o čtyřech holkách který chodí pravidelně na statek. Se svými koni zažívají různé dobrodružství a i se svými nejlepšími trenérkami (Péťa a Kačka). Třeba jezdí na tábory a víc se dozvíte v knížce. #Vaše Zuzka