Mέρα 162η: 8 Αυγούστου

235 25 2
                                    

Η Ντι γυμνάζεται μέσα στο σπίτι της μπροστά στην τηλεόρασή της παρακαλουθώντας ένα dvd προχωρημένων για πολύ γρήγορα αποτελέσματα. Μέχρι να ψάξει καινούριο γυμναστήριο, δε θέλει να αφήσει τον χρόνο αναξιοποίητο. Στη ζωή πρέπει να βάζεις στόχους και να τους πραγματοποιείς άμεσα, της λέει συνεχώς ο πατέρας της και επιτέλους βρίσκεται σε εκείνη τη φάση της ζωής τους που τα λόγια του μοιάζουν να έχουν τέλεια εφαρμογή στις επιλογές της.

Το πάτωμα γεμίζει με τον ιδρώτα της. Τα γυαλιά της γλιστρούν και πέφτουν από το πρόσωπό της. Μάλλον αύριο είναι μια καλή μέρα για να πάει στον οφθαλμίατρο που της πρότεινε η Τζωρτζιάννα. Πρέπει επίσης να πείσει τον Μήτσο να πάει στο αεροδρόμιο για να αποχαιρετίσει τη Μαργαρίτα. Δε γίνεται διαφορετικά. Ακόμα και αν αυτό που είχαν τελείωσε, της οφείλει έναν αξιοπρεπή χαιρετισμό. Έχει μείνει σε μια στάση περίεργη, με το ένα της χέρι μπλεγμένο κάτω από το πόδι της και το άλλο σε θέση διάτασης προς τον ουρανό. Έτσι μπουρδουκλωμένη είναι και η ζωή της. Μπουρδουκλωμένη... τι περίεργη λέξη, σκέφτεται, γλιστράει και πέφτει με το γόνατό της στο πάτωμα.

Γυρνάει ανάσκελα και ξαπλώνει πάνω στα υγρά πλακάκια. Το dvd στην τηλεόραση συνεχίζει να παίζει. Στον απέναντι τοίχο, ακριβώς απέναντι απ' τον τοίχο κρέμεται μια φωτογραφία δική της μαζί με τη Μόνικα. Τότε που όλα ήταν ανέφελα και αγνά, τότε που τα χαμόγελά τους δε χωρούσαν καλά καλά στην κορνίζα... Σηκώνεται για να κλείσει τον θερμοσίφωνα και έτσι όπως περνάει μπροστά από τη φωτογραφία, ανεβαίνει στις μύτες των ποδιών της και την ξεκρεμάει. Δεν ξέρει γιατί δεν το έκανε τόσο καιρό.

Ακούει το κουδούνι της πόρτας. Τέτοια ώρα μόνο ο Μαρτσέλο μπορεί να είναι που θα ξέμεινε από κανένα λεμόνι. Την ανοίγει χωρίς καν να κοιτάξει απ' το ματάκι, ποιος ο λόγος άλλωστε; Τέτοιες επισκέψεις είναι συνηθισμένες τον τελευταίο καιρό.

Ο Χ. την κοιτάζει με ένα χαζό χαμόγελο αποσβολώμενος, εκείνη όταν συνειδητοποιεί ποιον έχει απέναντί της τα χάνει. Αχ, Θέε μου, δεν έπρεπε να εμπιστευτώ τη Μαργαρίτα, του τα είπε όλα και τώρα ήρθε να με πλακώσει, προλαβαίνει να σκεφτεί αστραπιαία πριν του χαμογελάσει και εκείνη εξίσου σαν χαζή.

"Επιτέλους σε βρήκα! Τι έχεις κάνει εσύ και άλλαξες τόσο; Στην αρχή νόμισα πως χτύπησα λάθος κουδούνι. Μήπως ενοχλώ;" τη ρωτάει τάχα διακριτικά, ενώ η Ντι ευλογεί τον Θεό που προνοήσε και λίγα δευτερόλεπτα πριν μάζεψε τη φωτογραφία της με τη Μόνικα. Θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα αντικρίζε ο Χ. μετά από εκείνη.

"Μη με θεωρήσεις παράξενη, αλλά πώς με βρήκες;" τον ρωτάει και προσπαθεί να υπολογίσει τον χρόνο που χρειάζεται μέχρι το συρτάρι της κουζίνας που έχει τα μαχαίρια.

"Όποιος ενδιαφέρεται, μαθαίνει, ομορφιά μου" της λέει. "Δε θα μου πεις να περάσω μέσα;"

ΑΚΟΜΑ 39 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ

DilemmaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ