Bu aralar çok yorum/mesaj alıyorum kitap karıştı diye. Sorularınızı yazın ben full sorularınızı cevaplayacağım bir bölüm yapıyim.
Karıştırdığınız yerler ya da aklınızdaki soru işaretleri neler?
Bölümü multimediadaki şarkıyla yazdım, şarkı garip bir şekilde kafayı bulduruyor insana 1-2 kere dinleyip öyle yazmaya başladım sonra yazarken de dinledim. Dinlerseniz anlarsınız ne demek istediğimi.
Şarkıyla okuyun bölümü ha. 3 kere dinleyince gerçekten sarhoş gibi geziniyorsun ortalıkta. Sazan avı değildir dhdh.
-*-*-
YAZAR'DAN -Şarkıyı unutmayın-
Daha fazlası gerekiyordu. Daha fazlasını istiyordu.
En keskin bıçağı eline aldı ve koluna değdirdi, kanıyordu. Mükemmel diye geçirdi içinden. Bıçağı daha fazla bastırdı. Acı artıyordu. Bıçak derine indikçe gülümsemesi büyüyor, nefesleri kesikleşiyordu. Garip bir histi acı; bedeni isyan ederken bu hisse, beyni acıya tapıyor, acı katlandıkça zevk artıyordu.
Bıçak daha ileri gitmediğinde bıçağı masanın üstüne bıraktı. Yaslandığı duvarda aşağı kaydı, yere oturdu. Kolu iyileşmeye başlamıştı bile. Cebinden sigarasını çıkardı elini ucuna sürdüğünde yandı. Sigaranın ona zararı yoktu. Yaratılan hiçbir şeyin ona zararı olmadığı gibi.
Dumanı havaya doğru üflerken güldü. Hep insanların kendilerine zarar vermelerini saçma bulurdu. Artık biliyordu acı insana yaşadığını hatırlatan tek şeydi; acı kulaklığında çalan müzik gibiydi, dışarıdaki sesleri bastırıyordu.
Osias elini atmayan kalbinin üstüne koydu. Bazen yaşadığından şüphe ediyordu, ölü bir bedenin içine hapsolmuştu. Acı ise onun için her şeydi.
Ona yaşadığını hatırlatan acıydı.
Onu ayakta tutan acıydı.
Onu dizginleyen acıydı.
Acı çekenin kendi olup olmadığı önemli değildi.
Acı onun hissedilmeye değer bulduğu tek duyguydu.
OSİAS'TAN -SORULARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN!-
"Logan kafan yumurtaya girecek!" Diye bağırdım ve kafasını kaldırdım. Kafasını eline yaslayıp bana mal mal bakmaya başladı.
"Hiç mi uyumadın?"
"Yok Osias uyudum ama ben senden gizliyorum" dedi ve gözlerinin kapadı
"Neden uyumadın gerizekalı?"
"Tüm gece camın önüne oturup korkunç bir şarkı söyledin ve ben korkudan uyuyamadım" kaşlarımı çattım
"Logan ben dün gece odada değildim"
"Şaka kaldıracak havamda değilim"
"Logan ben gerçekten odada değildim" 'Gizli odamda bıçaklarla fantezi yaşıyordum demiyor da'
"O zaman o kimdi?" dedi ve etrafına bakındı. Gözlerini kısıp Cara'ya baktı.
"Kesin bu Cara geldi. Geldiğimden beri yapmadığı kalmadı." dedi Logan. Geldiği günden beri Cara'yla kedi köpek gibi didişiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OSİAS ~Old But Gold~
Fantasy#5 Fantastik• Aşk İçermez!/ "Hayır Logan, ben seksi olanım sen de eksi." --- Yok gücünü öğrenip Akademi'ye kaçırılırmış da gerçek aşkını bulurmuş. Yok öyle hikaye burada! Ben daha çok zaman çizgisindeki ilk halinin yarattığı evrende yaşayan...