Τραγούδι:Glee - The Most Wonderful Day Of The Year (Full Performance)
Emily's Pov
«Καλημέρα» λέω καθώς είμαι ακόμα στο κρεβάτι μέσα στην ζεστή του αγκαλιά... «Μμμμ καλημέρα, τι ώρα είναι;» «10 και 5...» «Να πάω να φτιάξω πρωινό ή θα πας να φτιάξεις;» «Θα πάω εγώ» «γκχ, μήπως να έριχνες κάτι πάνω σου;» ρωτάει καθώς βλέπω ότι είμαι μόνο με το κάτω μέρος του εσωρούχου μου «Ναι, καλή ιδέα... τι λες να μου δώσεις την μπλούζα σου» λέω και καλύπτω με τα χεριά μου το ακάλυπτο στήθος μου. «Όλη δικιά σου» λέει και μου πετάει την μπλούζα....
****
«Το πρωινό είναι έτοιμο..» «Έρχομαι» τον ακούω να φωνάζει από πάνω καθώς αφήνω την κούπα μου πάνω στο τραπέζι...» «Χτύπησε το κινητό σου αλλά δεν πρόλαβα να σου το φέρω, η Aria ήταν» «Καλά θα την πάρω όταν τελειώσουμε το πρωινό...» «Πάω για τρέξιμο..» «Δεν θα φας;» «Μετά» «Καλά όπως θες» «Φιληηη» φωνάζω και γυρνάω για να με φιλήσει.. «Τώρα μπορείς να φύγεις» λέω και γελάει... πιάνω το κινητό στα χεριά μου, το ξεκλειδώνω και πληκτρολογώ τον αριθμό της Aria... "Καλημέρα" "Καλημέρα τι κάνεις;" "Καλά εσύ;" "Καλά, τι με ήθελες;" "Το βραδάκι θα πάμε σε ένα μπαράκι και είπα μήπως θέλατε να έρθετε" "Θα είναι και ο Harry;" "Ναι θα είναι αλλά θα είναι με μια κοπέλα" "Αχα" "Σε πείραξε;" "Και ναι και οχι" "Μάλιστα στις 11 ελάτε, θα σου στείλω με μήνυμα την διεύθυνση" "Οκαυ τα λέμε μετά"
*****
«Βρήκες τι θα βάλεις;» «Ναι... τι ώρα είναι;» «9 παρά 10...» «Οκαυ μπαίνω για μπάνιο...» «Να έρθω και εγώ;» «Όχι Sam..» «καλά»... περιμένω να γεμίσει η μπανιερά με ζεστό νερό για να ρίξω μέσα από το αγαπημένο μου αφρόλουτρο...... «Sam βγες έξω» «Όχι» λέει και μπαίνει στην μπανιερά... δεν μιλάω απλά του πετάω νερό στο πρόσωπο...
*****«You are so sexy» μου λέει καθώς με βλέπει να βάζω το λαδί μου μακρυμάνικο φόρεμα με τα κορδόνια.... «Ευχαριστώ» «λέω και κάθομαι στον κρεβάτι για να βάλω τις λαδί μου γόβες....
ESTÁS LEYENDO
And then you came (Harry Styles-Greek)
FanficΗ ζωή μου ήταν χάλια μέχρι που ήρθες εσύ ...με έκανες να νιώθω υπέροχα μέχρι που με κατέστρεψες και στην συνεχεία προσπάθησες να με ξανακερδίσεις