EZİK

1.5K 35 13
                                    

Merhaba ilk hikayem ve fazla berbat olabilir :D Klasik baslarim sonra belki heycanlanir her neyse iste ilk bolum <3

Ben Sıla sınıfın ezik,çirkin,fazla küfür eden ve kilolu kızıyım.Kızlarla aram pek iyi değildir neden olduğunu bende bilmiyorum.Fazla küfürlü konuştuğum için olabilir ama bu sayede erkeklerle ve onunla daha yakın olabiliyorum sırf bunun için bile küfür edebilirim.Neyseki okul tatil bu yüzden o iğrenç varlıkların yüzünü görmeyceğim,ama bu mutluluk fazla sürmeyecek.Sanırım gidip kendime yeni kıyafetler almalıyım sonuçta okul açılınca ne kadar çirkin ve kilolu olsamda güzel giyinmem gerek.Neden diyet yapmıyorsun diye sorarsanız KENDİMİ ERKEKLERE BEĞENDİRMEK İÇİN ÇİKOLATADAN VAZGEÇECEĞİMİ SANMIYORUM.Ama gerçekten yeni kıyafetler almam lazım giyinip çıkıyorum.Şirin bir kazak, koyu renk bir pantolon ve mor supralarımı giyip çıktım.Evet belieberim ne olmuş.Yanıma bir miktar para ve telefonumu alıp çıktım.Sonunda alış veriş merkezindeyim.OMG oda burda ve yanında yine kankaları offf neden tek gezmiyor bu mal.Herneyse buraya yeni giysiler almak için geldim onun yüzünden üzülmeye değil.Maviye girdim Kıvanç ve Barbaranın posteri var. Çok tatlılar.Kendime yeni ve bacaklarımın içinde sıkıştığı bir kot ve kırmızı siyah kareli bi gömlek aldım ve bu bana pahalıya patladı.Fakat ödediğim her kuruşun hakkını veriyolar.Mağazadan çıktım ve aniden sinemaya gitmek istedim.Yeni bir korku filmi gelmişti ismi çok uzun.Biletimi alıp seansı bekledim daha yarım saat vardı.Bende starbucksa gittim ve ilk iş olarak yer bildirimi paylaştım :3 . Kahvem biterken beş dakikam kalmıştı hemen parasını ödeyip korku filminin olduğu salona yöneldim ve içeri girdim.Olamaz patlamış mısır almayı unuttum.Neyseki film hala başlamamıştı yoksa almazdım.Mısırımı alıp yeniden salona yöneldim. Oda burdaydı ve tek başınaydı korkak arkadaşları yoktu.Ezikler.Koltuklarımız yan yanaydı sanırım şanslı günümdeyim.Koltuğuma oturdum ve selam verdim.Oda aynı şeyi yaptı.Film başlayınca eğer çok korkarsam ona sarılcağımı söyledim o ise sadece güldü.Ben ciddiydim.Hani en şanslı günüm demiştim yanılmışım. Damla,Sude ve Şevvalde filme geldiler neyseki koltuklarımız uzak.

-Damla-

Sınıfın güzel ve popi kızı aynı zamanda en yakın arkadaşım benim gibi bir ezikle neden takılıyor bilmiyorum.Sınıfın hepsi ona aşık.

-Sude-

Diğer sınıflarla kavga eden güzel kız.

-Şevval-

Damla ve sudenin kuyruğu.

Film bitti ve evdeyim çok yoruldum ben yatıcam bye.

Umarım beğenmişsinizdir vote ve yorumlarınızı bekliyorum <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 02, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

EZİKWhere stories live. Discover now