a.a

53 3 15
                                    

Gözlerim uzun süren hatta asırlar gibi gelen bir sürenin ardından ışıkla tekrar buluşurken tanıdık olduğum kokunun burnuma şenlik vermesine izin veriyordum .

Başımı bulduğum tanıdık boyuna biraz daha gömerken uyku sersemi gibi davranmaya çalışıyordum.

Gözlerim bulunduğu yeri kavrar kavramaz inatla kapanmış ve kalabileceği kadar uzun kalmak için ayak diremeye başlamıştı.

Gidecektim .

Olanları sineye çekemezdim !

Ama o kadar özlemiştim ki damarlarım zonkluyordu.

Biraz... Sadece biraz daha hasret gidermeye ihtiyacım vardı.

Sonra... Gidecektim .

Ne kadar zor gelse de ne kadar canım yansada yanında kalmayacaktım .

Bunu kendime borçluydum.

Bunu onlara borçluydum.

Ama artık kopmak üzereydim.

Göğüs kafesimin içindeki siyah kömür karası çukur beni resmen boğuyordu .

Belimdeki kolların sıkılaşması ile onunda uyandığını anladım.

+Daha ne kadar benden kaçmayı düşünüyorsun ?

-Uyuyorum ben daha.

+Uyumadığını biliyorum.

-Uyandığımda seninle kavga edeceğim ve gideceğim beni rahat bırak da biraz içim soğusun .

+Seni özledim...

-...Bende özledim ama yine de gideceğim.

+Gitmesen ?

-Seninle kalmayacağım .

+Kilo vermişsin...Sevmedim böyle.

-Kapa çeneni.

+Doktorun çok kızdı... Ölmek istediğini düşünüyor ve... Eğer bir daha duman altı kalırsan seni kurtarmayacağını söyledi.

-Bunu direk bana söylemeliydi . Beni terk edip gitmeyi seçmiş bir adama değil.

Hışımla yataktan kalkıp üzerime eğildi ve bağırmaya başladı.

İçimden derin bir siktir çektim.

Demek ki bu kadar özlem giderebilecektim ...

+Lanet olsun sok şunu kafana ben seni terk etmedim! Sadece o bayıldığın açmalardan almaya gitmiştim ve geldiğimde kıyafetlerimin tamamı yerde yarısı yırtıktı daha da önemlisi sen yoktun!

-Sensiz uyanmaktan tiksindiğimi biliyorsun ne pok yemeye kalkıp gidiyorsun !

+Ya sen söylenip durmaz mısın romantik ol diye ?!

-Ulan dinlemezsin dinlemezsin dinleyesin mi geldi ?*

+...hoşuna gitsin istemiştim... Ben çok yoruldum daha ne kadar kaçacaksın benden ?

Bağır çağır kavga ederken dibime kadar giren koca adamıma bakarken gözlerim dudaklarında asılı kaldı.

Söylediği her bir kelime kalbimi yakıyordu.

O gün uyandığımda karşımda dikilen sarışın kadını anlatmadım ona .

Veya ondan hamile olduğunu söylediğini...

Ona benim veremeyeceğim bir şeyi... Mucizevi bir şeyi verecek olması içimi çamura buluyordu sanki .

İyi bir baba olacaktı o biliyordum.

Sokak Köpeği..*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin