Pátý den ráno jsme měli k snídani šátečky s kakaem nebo čajem. Jako každý den jsem po snídani si udělala hygienu. Převlíkly jsme se do koňského a čekali jsme na sraz u koních. Stejně jako jiný každý den jsme sedlali, čistili a úzdili koně. Dneska jsem čistila Princeznu Rinu. Až jsme měli hotovo šla na vyjížďku krokovka kterou jsme museli jít v hrozném vedru vodit. Nikomu se moc nechtělo v tom hrozném vedru. A musela jsem jít vodit, šla se mnou Dorča (holka z tábora) a tak jsme si celou cestu povídali a umírali vedrem. O deset minut později jsme už naštěstí přišli. Další skupinu jsme s Dorčou odmítli vodit protože nám bylo hrozný vedro. Museli jsme těch dvacet minut čekat až přijede další skupina. Tak jsme se nudili a čekali. O dvacet minut později......
............. konečně už přijeli a už jsme mohli konečně jet. Já jsem jela na Parádě (Hafling). Jeli jsme lesní cestou a pak kamenitou cestou z kopečka nazýván tunel, kde byla Madla s ostatníma dětma schovaná, aby děti nás viděli cválat. Sjeli jsme kopeček, dole jsme se otočili a začali jsme klusat a rychle jsme z klusu šli do cvalu. Byla to nádhera ale větve nám lítali do očí ale to vůbec nevadilo bylo to nádhera. Koně běželi jako o závod. Když jsme vycválali kopeček tak jsme začali na rovince klusat a pak pomalu z klusu do kroku. Když jsme dojeli museli jsme odsedlat a od úzdit koně. Přišli jsme na oběd poslední, ale to nevadí zbylo i tak. Po obědě jsem šla do pokoje za holkama, kde jsme každý ležel na posteli a povídali jsme si. Po poledním klidu jsme hráli zase různé hry s Madlou. K večeři byly zapečený těstoviny a hned po večeři jsme si šli s holkama lehnout a spát. Byly jsme hrozně utahaný!!!Mooooooc děkuju za přečtení a doufám že se vám líbila kapitola! :) A mooooooc děkuju za to obrovské přečtení! !!:)
Vaše Zuzka :)
ČTEŠ
1. Pád Z Koně
AventuraKnížka vypráví o čtyřech holkách který chodí pravidelně na statek. Se svými koni zažívají různé dobrodružství a i se svými nejlepšími trenérkami (Péťa a Kačka). Třeba jezdí na tábory a víc se dozvíte v knížce. #Vaše Zuzka