Jake küçükken...

20 3 0
                                    

Jake 10 yaşında kalabalık bir aile çocuğuydu.
Jake bir kere kuzenleriyle oynarken tren rayı gördüler ve orada oynamaya başladılar.
Tren rayı bir gölün üzerine gittiğinde Jake hemen koşarak ortaya gidip manzarayı seyretmeye başladı.
Birden tren gelince kuzenleri hemen toprağa indi ama Jake ortada olduğu için yüzme bilmemesine rağmen ölmemek için suya atladı.
Kuzenleri hemen gidip Jakenin ailesine haber verdi.
O sırada Emma adında bir kız Jake'yi kurtardı ve o sırada büyük bir aşk tutulması oldu.
Emma'da Jake'de birbirine tutuldu ama söylemeye utandılar.
Jake sarsılma yaşadığı için evinin yolunu tam hatırlayamıyordu.
O yüzden evi aramaya çıktılar.
Jake'nin ailesi geldiğinde Jake'yi bulamadığı için aramaya çıktılar.
Ailesi perişan olmuştu.
Jake ile Emma evi ararken bir sürü güzel zaman geçirmişlerdi.
Jake bi ara Emma'nın evinin yolunu sordu ve Emma da babasının denizci olduğu için deniz kenarında bir evde yaşadıklarını söyledi.
Emma ve Jake deniz kenarında yürürken Emma Jake'ye yüzmeyi öğretti.
Emma ve Jake Jake'nin ailesiyle karşılaştılar ve Jake ile Emma arkadaş olup ayrıldılar. (Bence arkadaşlıktan ötesi de var.)
Bir gün sonra buluştukların da Jake yeni yüzmeyi öğrendiği için denize gitmek istedi ve gittiler. (Acaba ne yaptılar?😂😂)

Jake'nin MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin