"You're my best friend, and if anything ever happened to you, I would lose my mind"
"Biće zabavno Ky, obećavam.", Damon me je nagovarao da pođem sa njim na žurku.
Samo jedan pogled u njegove plave oči, znala sam da ću morati da pristanem.
"Neću znati nikoga tamo!", žalila sam se. Naravno, on ima odgovor i za to.
"Ne možeš upoznati nove ljude ako ne izlaziš iz kuće! Plus znaćeš mene i Deana!"
Izdahnula sam. Nemam više čim da se odbranim.
"Dobro. Koliko imam vremena da se spremim?"
On se nasmeši i priđe nekoliko koraka od vrata do mesta gde sedim na kauču.
Ponovo se nasmeši, i zgrabi me za ruke dizajući me gore. Nasmijala sam se, dok je ostavljao poljubac na mom obrazu."Imaš sat vremena.", prišao mi je i poljubio me je nježno.
"Ako samo imam sat, muslim da sada nije najbolje vreme da mi odvlačiš pažnju.", promumljala sam.
"Sve što trebaš je da se obučeš."
"I da odaberem kombinaciju, spremim kosu, našminkam se..."
Damon nastavlja da me ljubi, ignorisajući moje reči.
"Hmm. Možda mogu odvojiti još dva minuta...", promumljala sam, terajući ga da se bezobrazno nasmeši između poljupca.
Odjednom me je gurnuo uza zid, terajući me da izdahnem. Njegove ruke lutaju mojim telom, dok su moje ruke zapetljane u njegovoj kosi. Nisam sigurna koliko još ću moći da odolim.
Damon me vuče ka njegovoj spavaćoj sobi. Napaljen je, to je sigurno. I zbog toga mi je došla jedna sjajna ideja.
Jedva sam se odvojila od njegovih usana, bilo je tako teško. Bezobrazno se nasmešim, praveći se da ovo nije bolno za mene koliko je za njega.
"Moram da se spremim.", pokušala sam da zvučim nevino.
"N-nee još.", stajao ne verujući šta mu upravo radim.
"Izvini, D.", bezobrazno sam se nasmešila, namigivajući mu nestašno.
"Vratiću ti zbog ovoga, kasnije.", nasmejao se, sa đavolskim pogledom u očima.
...
"Ky, ovo je Brendon. Domaćin.", Damon je vikao da bih ga čula od jake muzike.
"Hej, ja sam Kylie. Imaš predivan klub.",
"Hvala. Pa, ti si Ian-ova devojka?", upitao je.
"Haha, ne.", nasmejala sam se. "Mi smo samo prijatelji.", on i Ian su razmenili nekakav čudan pogled.
"Izvinite, ali moram da idem. Mora neko da drži stvari pod kontrolom ovde. Uživajte! Drago mi je što sam te upoznao, Kylie!"
"Takođe!", viknula sam za njim, ali sumnjam da me je čuo.
"Gde je Dean?", upitala sam Damona, ali kad sam se oklenula ka njemu shvatila sam da ne obraća pažnju na mene. Gledao je u nekog tipa, koji je gledao u mene.
"D?", rekla sam, pretvarajući se da nisam ništa primetila.
"Hm? Da?", odgovorio je, okrećući se ka meni posle nekoliko sekundi.
YOU ARE READING
Beautiful Crime
Teen FictionOna je bila najbolja stvar koja mu se ikada desila. Milostiva, opraštajuća, simpatična...i znate šta je on uradio? Apsolutno je uništio. WARNING ⚠: Ova knjiga sadrži seksualni sadržaj, psovanje i nasilje. All Rights Reserved © xivanadaprincessx The...