28.Deo: Došao Si Da Me Ubiješ?

199 9 0
                                    

"And then you realize that maybe friends is not the right definition anymore"

Taman kad je htela da napusti auto, rekao sam. "Veruj mi, ovo je samo mali deo mene. Ali kada upoznaš moju celu mračnu stranu, pravog mene...Znam da će to biti dan kada ću te izgubiti.", mogla se videti strah u njenim očima.

Ne želim da me se plaše, ne želim da me gleda kao čoveka koji samo ubija, kao manijaka.

Nakon što je napustila auto, ja sam ostao i posle nekoliko minuta, odlučio da krenem. Ali čim sam izašao iz auta, ugledao sam Lea.

"Šta sad ti hoćeš?!", prevrnuo sam očima.

"Želim da mi predaš Kylie.", objasnio je, što znači da još uvek nije saznao da mu je otac mrtav.

"Nosi se, Leo.", rekao sam jednostavno i krenuo, ali ubrzo sam osetio stisak na mojoj ruci.

"Ian, bio sam jasan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ian, bio sam jasan. Ne odlazim odavde dok mi...", odgurnuo sam ga od sebe, a on je pao na pod.

"Nisi mi dorastao, Leo.", objasnio sam mu. "Ne tučem se sa slabijim od mene. Tako da sam jasan, ODBIJ!", viknuo sam, te nastavio svojim putem.

Čim sam ušao u kuću, počeo sam da je tražim. "Kylie! Kylie!", dozivao sam njeno ime, ali se nije javljala.

Počeo sam da pretražujem celu kuću, nadajući se da ću je naći. Nisam je trebao ostavljati samu. Kad sam krenuo da proverim moju sobu, bila je zaključana. I pretpostavio sam da je ona tu.

"Kylie, ozbiljno?!", ništa nije rekla. "Kylie, moramo da razgovaramo.", objasnio sam joj, ali opet tišina. "Ne teraj me da razvaljujem vrata, Ky!", povisio sam ton.

"Radi šta hoćeš, ali ja ne otvaram!", doviknula je.

"Kylie ne ponašaj se kao derište.", ćutala je.

Pošao sam do prozora u hodniku i odlučio da skočim do moje terase. Priznajem, nije najbolja ideja, ali radio sam stvari sto puta gore od ovoga. Tako da je ovo za mene, mačiji kašalj.

Prebacio sam noge i seo na prozor, a zatim se ustao i skočio. Srećom sam sleteo na noge. Vrata od terase su bila širom otvorena. Čim sam ušao ona me je ugledala i požurila ka vratima da ih otključa i pobegne, ali sam je nekako sustigao. Uhvatio sam je za struk i okrenuo je ka sebi.

Kylie's P.O.V.

Čula sam neku buku na terasu, a zatim i ugledala Damona u sobi. Zašto sam ostavila otvorena vrata? Glupača.

Čim sam ga ugledala, požurila sam ka vratima da ih otključam i pobegnem, ali me je nekako sustigao. Uhvatio me je za struk i okrenuo je ka sebi.

Beautiful CrimeWhere stories live. Discover now