"I miss you more than you could know. I watch the grass on the back lawn grow. And I will not allow winds of change to blow. And I hope you decide to come back home."
Kylie's P.O.V.
Nedelju dana kasnije...
267 propuštenih poziva
378 poruka
198 glasovnih poruka
Sve od Damona.Željela sam da se predam i jednostavno da mu odgovorim na pozive i da mu se vratim, ali Leo mi je rekao da to ne bi bila dobra ideja.
Zazvonilo je zvono na vratima, otišla sam da vidim ko je, pogledala sam kroz rupicu na vratima samo da vidim Damona ispred vrata.
Tiho sam se odaljila od vrata i pošla u kuhinju da kažem Leu. On mi je rekao da se sakrijem gore na spratu, što sam i uradila. On je otvorio vrata, a ja sam sedela na stepenice prisluškivajući njihov razgovor.
Oh, koliko mi nedostaje. Samo bih se zaletela u njegov zagrljaj.
"Zvao sam svakoga, tražio sam svuda, nestala je. Leo, nedostaje mi. Samo želim da znam da li je u redu ili ne. Znam da je ovde. Iako ste zajedno nije me briga, ako je ona srećna onda sam i ja.", rekao je sa tugom u njegovom glasu.
Osetila sam jednu malu suzu niz obraz.
"Nije ovde, Damon. Ali iskreno, nadam se da je ne nađeš. Mnogo joj je bolje bez tebe."
"Leo, molim te...samo jedan posljednji zagrljaj.", rekao je.
Leo mu je nešto šapnuo u uvo i on je samo napustio stan. Šta mu je Leo rekao?!
Damon's P.O.V.
Nedelju dana kasnije...
Nedostaje mi. Nedostaje mi njen glas, osmeh, miris, zagrljaj, šale. Nedostaje mi osećaj kada bih bio blizu nje. Nedostaje mi sve njeno. I ponekad želim da je zovnem i da joj kažem da mi nedostaje. Ali to ne bi ništa promenilo, tako da ću samo da nastavim da se pravim kao da sam u redu. Ona jeste.
Izbaca slike na Instagramu sa Leom. Znao sam da je kod njega, imao sam osećaj. Pretpostavljam da su sada u veze. Drago mi je da uživa i da je konačno srećna, barem bilo to sa tim kretenom.
A/N
Znam da je glupo, kratko, ali neće dugo. Dolaze mnogo zanimljivi delovi♥
YOU ARE READING
Beautiful Crime
Teen FictionOna je bila najbolja stvar koja mu se ikada desila. Milostiva, opraštajuća, simpatična...i znate šta je on uradio? Apsolutno je uništio. WARNING ⚠: Ova knjiga sadrži seksualni sadržaj, psovanje i nasilje. All Rights Reserved © xivanadaprincessx The...