- Kochanie! - krzyknęła moja mama. - Jesteś już gotowa? - wołała z dołu.
- Tak! Już schodzę! - odpowiedziałam mojej rodzicielce.
Zostały dwa tygodnie wakacji, a my przeprowadzamy się do Jacksonville w stanie Floryda. Dotychczas mieszkaliśmy w Seattle w stanie Waszyngton. Całe 44. godziny drogi autem, ale na szczęście rodzice zdecydowali się na lot samolotem co mnie bardzo zadowoliło. Uniknęliśmy długiej jazdy samochodem. Nasze rzeczy zostały już wcześniej zawiezione. Rodzice kupili tam dom, głównie z tego powodu, że tata dostał prace, a mama szybko coś sobie znalazła. Ja natomiast uwolniłam się od męczarni i masy upokorzeń, którą w każdy dzień szkoły gwarantowała mi Jessica, główna cheerleaderka.
Moja mama nazywa się Susan i ma dłuższe brązowe włosy, zielone oczy i jest wysoką, szczupłą kobietą. Z zawodu jest tłumaczem przysięgłym z francuskiego oraz włoskiego. Natomiast tata nazywa się Larry ma krótkie brązowe włosy, szare oczy, jest dobrze zbudowany i pracuję jako sędzia. Ja? Ja natomiast mam 17. lat i jestem nieśmiałą dziewczyną o długich brązowych włosach i dużych, brązowych oczach. Jestem szczupłą dziewczyną - średniego wzrostu. Od 8. lat gram na fortepianie i uwielbiam czytać książki.
- Jestem! - wyszłam przed dom.
- No wreszcie! - zaśmiał się tata. - Pożegnałaś się z przyjaciółmi? - zapytał i ruszył w stronę Taxi. Nasze auto razem z rzeczami było już w Jacksonville.
- Jasne. - skłamałam. Tak na prawdę nie miałam się z kim żegnać, nie miałam nawet za kim tęsknić, więc to, że się przeprowadzamy przyjęłam z wielką ulgą. Już dawno chciałam ich o to zapytać, ale wtedy musiałabym wszystko wytłumaczyć...szczególnie to dlaczego chcę zmienić szkołe w ostatniej klasie liceum.
- No to jedziemy! - zawołała wesoło mama! - Zaczynamy wszystko od początku! - mówiła z wielkim uśmiechem.
- Dosłownie... - pomyślałam. - Wszystko zaczynamy od początku. - dodałam w myślach po czym na moim Iphone włączyłam piosenkę "We Don't Have To Dan" Andiego Black'a, w słuchawkach rozległy się słowa : * We don't have to talk
We don't have to dance
We don't have to smile
We don't have to make friends
It's so nice to meet you,
Let's never meet again#Hej! I jak Wam się podoba?
*Nie musimy rozmawiać
Nie musimy tańczyć
Nie musimy się uśmiechać
Nie musimy zawierać przyjaźni
Miło cię poznać
CZYTASZ
Chłopak, który zmienił wszystko
VampireAlison Cullen ma 17 lat. Jest zwykłą dziewczyną, która wraz z rodzicami przenosi się do Jacksonville w stanie Floryda. W poprzedniej szkole była nieśmiałą dziewczyną, którą upokarzała główna cheerleaderka. Czy w nowej szkole wszystko będzie inaczej...