Elsô egyûtt töltôtt karâcsony

539 26 1
                                    

›Brad: -Gyerûnk Bradley indulâs van! 15perc mûlva ott kell lennûnk a fiûknâl! - ordibâltâl a hajâval babrâlô fiûnak.
-Hercegnô.. Vagy bêkên hagysz vagy befogom a szâdat - nêzett râd perverzen, mire te csak odamentêl ês ôsszekôcoltad a 'TÔKÊLETES" hajât.
-Êêês indulhatunk! - szaladtâl ki a kocsihoz, de kêt kêz megragadott ês a vâllâra pakolt.
-Ennyi volt Kisasszony.. Ez mâr êlet-halâl pârbaj! - ordibâlt mint egy kisgyerek ês berakott az autôba, ahol bevâgta a durcit. Vêgig csak nevettêl, de êrkezês utân, amikor szâllt volna ki visszahûztad ês megcsôkoltad.
-Mehetûnk? - nêzett râd gonoszan.
-Persze, uram - mondtad tisztelegve, majd Brad segîtett kivenni az ajândêkokat. A haâzba belêpve mêzeskalâcs illatt csapta meg az orrodat ês ûgy êrezted, hogy ez lesz êleted legjobb karâcsonya.
-Sziasztooook! - ûvöltôtt Tris ês Connor a nappalibôl.
-Hali skacok! - kiâltottatok ti is - James a konyhafônôk?
-Ki mâs? - jôtt ki a konyhâbôl, mire Brad ês te szakadtatok a nevetêstôl.
-Simpson, manô csituljatok vagy nem kaptok kajât! - nêzett râtok halâl komolyan a lisztes James, de a szâja szêlen ott volt az a mosoly. Brad bement a 2 fiûhoz te pedig segîtettêl McVeynek kitakarîtani a konyhât. Mire a nappaliba êrtetek mâr mindenki kêszen âllt a fa elôtt, ajândêkokkal a kezêben.
-Kezdjûk! - rakta elêd Brad a sajât csomagjât, mire csak êrtetlenûl rânêztêl.
-Simpson! Egy bêbielefântot adsz a csajnak, vagy mi az istent? - lesett Bradre Con kôrûbelûl ugyanolyan idiôtân, mint ên.
-Csak nyisd ki Hercegnô - suttogta fûlembe - Boldog Karâcsonyt!
Amikor kibontottam nem hittêl a szemednek.
-Kutyaaaaa!!!!! - ordibâltâl, majd Bradley nyakâba ugrottâl.
-Jah, szerintem azêrt az elefânt jobb lett volna - mondta szomorûan Connor.
-Bocsi Drâgâm, de sajnos Afrikâban nem voltam - folytatta Brad az êrdekes târsalgâst, de akkor mâr mindenki sîrt a nevetêstôl. Mire lenyugodtatok Brad elê raktad az ajândêkjât.
-Te jôssz! - csôkoltad meg, majd kibontotta a csomagot, de te mâr akkor kuncogtâl.
-Szôval êlet-halâl pârbaj mi? - nêzett râd gonosz mosollyal, majd felvette az ajândêkjât.
-Szerintem ugyanarra gondolunk! - veregetett vâllba James.
-Ugye nem?? - nêztem râ hitetlenkedve, de akkor mâr oda is adta az ajândêkjât Bradnek.
-Ti ôsszefogtatok ellenem? Te meg megcsalsz McVey? -kêrdezte nevetve.
-Sorry haver - emelte magasba a kezeit James.
-De mêg most sem êrtem.. Miêrt kaptam tôletek ilyen kedves ajândêkokat? - tette fel eme kêrdêst nêmi irôniâval a hangjâban.
-Szerinted? Egy kalap ês 30 percet spôrolunk a vârakozâsbôl - nevettetek, majd Connak ês Trisnek is leesett a tantusz. Az este folyamân mêg rengeteg ajândêkot osztottatok ês kaptatok, James fôztje is nagyon finom volt, de sajnos szegêny mêzeskalâcsok szenvedtek rendesen. Fôleg a 4 hûlye târsasâgâban. Tristan szô szerint lemêszârolt egyet. Elôszôr a fejêt, majd sorban a karjait, lâbait.
Az este vêgeztêvel filmnêzês kôzben Bradleyt ôlelve fekûdtetek a kanapên.
-Jô êjt Hercegnôm! - mondta majd megcsôkolt.
-Jô êjt Hercegem! - mondtad majd elaludtâl.🎄

›James: -Gyônyôrûm, gyere kelês van! - suttogta fûledbe egy hang hajnalok hajnalân

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

›James: -Gyônyôrûm, gyere kelês van! - suttogta fûledbe egy hang hajnalok hajnalân.
-Bârki is vagy, akár betôrô, akâr egy unikornis ên akkor sem kelek fel! - mondtad halkan, mire megharapta a fûledet, majd halk nevetésben tôrt ki reakciôd lâttân.
-McVey engem te csak ne harapdâlj, mert visszaharapok! - mondtad durcizva, sôt egy pârnât is nekivâgtâl, mire az âgy szêlên ûlô fiû leesett, de magâval rântott. A fôldôn fekve, vagyis Jamesen fekve az vêlted felfedezni, hogy nem is csak ketten vagtok a szobában...
-Tisztâzuk, most akkor csak âlmondom vagy legalâbb 4-en vagytok itt?? - túrtál a hajadba idegesen, mert azért na, mégis pizsamában vagy, kócos hajjal.
-Hât jah, jôl szâmoltad szêpsêgem - mondta a gôndôrke mosolyogva.
-Szôval akkor mi lenne, ha mi lent megvârnânk? - nyomott puszit az arcodra James, s ezzel a fiûk lementek a nappaliba. Têvêzni? Gondoltad elvêgre is mind egy is, max. kifosztjâk a hûtôt. Bâr akkor megeszik a jêgkrêmet..Na mind egy. Gyorsan felvettêl egy melegîtôt és egy fehêr pôlôt, kisminkelted magadat ês a
hajadat egy egyszerû copfba fogtad. Mire lementél a fiûk êppen ettek..Várjunk mi???
-Kêrsz palacsintât? - kérdezte James mosolyogva, majd feldobott egyet.
-Aham. Kôszi - nêztêl râ kedvesen, mire elêdpakolt egy adagot - De gyere inkább ês majd ên kisûtôm a tôbbit - âlltâl fel majd kivetted a kezêbôl a lapâtot. A fiûk mâr vêgeztek, amikor te az utolsôt sûtôtted. Hirtelen egy kezet êreztêl a derekadon, majd maga felê fordîtott és lassan megcsôkolt. Levegô hiânyâban elváltatok ês akkor meglâttad azokat a gyônyôrû kêk szemeket.
-Na csajszi, gyere vâlassz filmet! - kiâltotta Connor a nappalibôl.
-Vâlasszatok csak nyugodtan, nekem teljesen mind egy - lêptem be a szobâba mosolyogva môgôttem Jamessel. Meg nêztûnk egy csomô filmet, rendeltûnk pizzât, mire este lett. A fiûk mâr tôkre be voltak zsongva, de miêrt is?
-Na akkor mindenki elô az ajândêkokkal! - ordibâlt Brad, mint egy ôtêves kisgyerek. Aham.. Szôval karâcsony este van. Âââ.. Nem vagyok feledêkeny. Ôk kiszaladtak az autôhoz gondoltad, ti pedig Jamessel a szobâba mentetek.
-Te miêrt is jôssz velem, McVey? Nem fogod meglesni az ajândêkodat - nêztêl râ gonoszan, mire ô csak fêlmosolyra hûzta a szâjât.
-Êdesem, az ajândêkod mâr itt van a szomâdba egy hete - csôkolt meg majd kinyitotta a szekrênyedet ahol 4 csomag sorakozott. Tâtott szâjjal nêztêl majd az âgyad alôl êlôvetted a te dobozaidat. Mire leêrtetek a nêgy fiû mâr ott fekûdt a kanapên.
-Na akkor ên kezdem ês akinek adom az ajândêkot, az adja a kôvetkezônek ês îgy tovâbb - mondtad, mert a fiûk csak lestek a levegôbe. Mire mindenki odaadta az ajândêkjât mâr nagyon beesteledett. Bradtôl egy Queen ês egy King feliratû pârnât kaptatok. Tristantôl egy plûsscicât, kezêben egy szîvvel, Connor pedig egy The Vamps V. I. P jegyet adott nektek ami az ôsszes koncertre êrvênyes, mire James idiôtân rânêzett.
-Haver ês nekem ez miêrt jô? - cukkolta Connort.
-Ugye tudod, hogy ezzel a jeggyel bejôhet hozzânk is bârmikor - rôhôgôtt fel Con azon, hogy milyen menô ajândêkot adott nektek.
-Ahh..Nem is utâllak annyira - mondta James nevetve, majd egy puszit nyomott az orrodra. Mikor a fiûk elmentek elêd âllt egy kis dobozzal.
-Vârj, elôszôr ên! - ugrâltâl elê az ajândêkkal. Amikor kinyitotta szâja fêlmosolyra hûzôdott az album lâttân.
-Szeretlek - mondta, majd ôlelêsbe hûzott.
-Ênis têged Jemsz! - csôkoltad meg.
-Boldog Karâcsonyt Bae! - suttogta a fûledbe, s êrzêkien megcsôkolt, mire a hasadban a pillangôk êppen kitôrni kêszûltek. Az elêd nyomott dobozra pillantottâl. Kinyitottad ês egy kulcs volt a dobozban. Idiôtân meredtêl a mosolygô kêk szempârba.
-Imâdom amikor meglepetêst okozok neked!
-Imâdom, hogy meglepetêst okozol nekem!
-Ôsszekôltôzôl velem?
-Ôsszekôltôzôk veled. Vârj mi??? - csak nevetett majd ismênt megcsôkolt.
-Ezt igennek veszem - mosolygott, majd a nyakâba ugrottâl.🎄

TheVampsPreferencesWhere stories live. Discover now