Part 29

3.2K 220 15
                                    

- Jūsų laikas baigėsi

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

- Jūsų laikas baigėsi. - krūptelėjau nuo šalto Mr.Styles balso.

- Bet juk ji ką tik čia atėjo. - šiek tiek pakėliau balsą.

- Anastasia... - pradėjo Mr.Styles, bet mano nuostabai jį pertraukė Gaby.

- Viskas gerai Ana. - nusišypsojo draugė ir apkabinusi, tyliai sukuždėjo. - Pasistenk pamiršti tą kvailį Zayn ir pradėk naują gyvenimą su Mr.Styles.

Gaby atsitraukė nuo manęs, o aš nustebusi pažvelgiau į ją. Juk aš negaliu taip imti ir pamiršti vaikino kurį myliu.

Be to nemanau, kad su Mr.Styles būsiu laiminga. 

Jis valdo viską ir tai mane gąsdina.

Be to jis yra jaunas vyras, o ne pakvaišęs berniokas norintis romantikos. Juk pažvelgus į Mr.Styles pasidaro akivaizdu, kad jam nusispjaut ant romantikos

Jam tik seksas ir valdžia galvoj.

- Vairuotojas jau laukia tavęs. - ištarė Mr.Styles.

- Iki greito, Ana. - nusišypsojo draugė ir praėjusi pro vyrą stovintį tarpdurį, paliko kambaryje mane vienu du su šėtonu.

- Kodėl tu verkei, Anastasia? - po kelių minučių trūkusios tylos, vėl prabilo Mr.Styles.

- Koks tau skirtumas? - suurzgiau jausdama pyktį pulsuojantį savo venose.

- Man tu rūpi, Anastasia. - uždaręs kambario duris, pradėjo žingsniuoti manęs link.

- Nejaugi? - lėtai atsistojau nuo lovos. - Kas tu per žmogus po galais?!! Iš pradžių pasirenki mane kaip tavo būsimą žmoną, užrakini savo namuose tarsi kaline nuo išorinio pasaulio, muši mane dėl menkniekių, o dabar jau sakai, kad aš tau po velniais rūpiu?!!! Eik tu šikt su tuo savo rūpesčiu. Susikišk tu jį ten kur tau nesueiną!!

- Ana, nutilk po galais! - krūptelėjah surikus Mr.Styles.

- Aš tau Anastasia, o ne Ana, šunsnuki!

- Tu prašaisi būti nubausta.

- Tau reikalinga skubi medicininė pagalba! Tu nesveikas! - šaukiau toliau, net neketindama liautis. - Šiais laikas taip nesielgiama! Nesu penkerių metų mergaitė, kad reikėtų mane bausti!

- Tu kitaip neišmoksi paklusnumo. - suurzgė vaikinas ir staiga viena sučiupo man už liemens, o kita skaudžiai suspaudė man žandikaulį.

- Juk tai absurdas! - suinkščiau.

- Kaip nekenčiu tavo tokio elgesio. - žiūrėdamas man į akis, tyliai ištarė Mr.Styles.

- Pats kaltas. - atsakiau.

Kelias akimirkas žvelgėme vienas kitam į akis, kol staiga Mr.Styles veidas pradėjo linkti prie manojo. Mano kūnas akimirksniu įsitempė, o kvėpavimas sustojo.

Žvelgiau į žalias Mr.Styles akis, kol staiga pajaučiau putlias jo lūpas priglundant prie mano lūpų kampučio.

- Mums metas. - netikėtai paleisdamas mane iš savo glėbio, ištarė Mr.Styles.

- Kur? - visiškai sutrikau.

- Vykstame į Maltą. - nusišypsojo Mr.Styles.

###########

O bleeeee.... Kas per nesąmonė?! 😂😂😂😂 

Krč komentuokit kas blogai, nes čia tikrai nėra nieko tobulo  kaip jūs sakot😂😂😂😂

The Only Answer - Innocent |STYLES|Место, где живут истории. Откройте их для себя