23

282 8 0
                                    

chytit známého vykradače bank. Říká si neviditelný, protože se ho nepodařilo ani jednou natočit, ale myslím že vám se podaří ho dopadnout. Poplach v bance 3 bloky od nás, udeřil neviditelný. Rychle. Páni, ty obleky nám umožňují to co nám umožňují naše mirákula. byli jsme tam jako blesk. Adrien skočil na protější dům a připravil se na rychlou akci. Pozor maskovaný jde právě odbouchnout trezor. Díky Hackerko. rychle jdeme zavelela Velitelka. Přišli jsme akorát když vycházel a zvedl hlavu právě do kamery. Ne vykřikl a chtěl zmizet, ale my mu to nedovolili. Co chcete? Dostat tě za mříže. Odpověděli jsme najednou. Tak to pardon ale mě tam nikdo nedostane. Se pleteš a přišpendlila jsem ho na zeď. Akorát přišla Hackerka a řekla Ahoj Marku. Já už dávno nejsem Marek, ale teď už jsem Marasko. Jak myslíš Marku, nechápu jak ses mohl dát na dráhu zločinu, ve školce jsi byl můj kamarád a já ti vždy věřila, A... ticho nikdo to nesmí vědět a ani ty ne a já jsem Hackerka a dala mu pěstí. Páni Hackerko ty se nezdáš. On upadl do bezvědomí. Už jsem zavolala policii a bude tu velmi brzo. Už přišel i náš odstřelovač. Ahojky a hezká rána Hackerko. Díky. Hele už tu je policie. Kdo jste? My jsme vaši ochránci a pomocníci, já jsem Lukostřelka, tohle je Lhářka, Velitelka, Hackerka, Boxer a Odstřelovač a my jsme Miraculous. Tady máte tho Maraska, bohužel v bezvědomí. Nashle. a zmizeli jsme. Tak tohle bude super. Hmm Něco mi říká, že budeme za pár let potřebovat pomoc Ladymoon, ale to je vedlejší. Adrien to pochopil a kývl. Tak a teď hezky domů. Já se hrozně ospalá. Dobrej nápad. Tak ahoj. Ahoj. Achhh (to mělo být zívnutí XD), Odstřelovači, pojď ke mně domů, ty to máš hrozně daleko já jen dva bloky. Tak dobře princezno. Díky těm hodinkám jsme se hodili do pyžama ulehli do postele. Tikki a Plagg mají už hezkou postýlku, kde spolu spinkají. Hodně se spolu zblížili. Další den ráno jsme si dali takové dvojité rande s Alyou a Ninem v kině na nové Alence v říši divů za zrcadlem. Bylo to super, pak jsme šli na drink a řekli si že si zajdeme večer zatančit breakdance, protože jsme se ho učili na tělocviku. bylo to super protože jsme se všichni oblíkli do našeho outfitu na způdob nás jako superhrdiny ( prostě marinet jako beruška, Alya jako Lady peacok atd......). Večer jsme se všichni rozešli k nám domů.

Ahojky lidičky, máme už další za sebou, už nám toho, ale moc nezbývá do konce. Takže doufám že se vám díl líbil a mockrát děkuji electrixxx za to že mi udělá uvodní obrázek knihy. Tak akoj u další kapitoly

Mějte se kouzelně Vaše Via Marinet

Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents Kde žijí příběhy. Začni objevovat