Niall pov.
Gulėjau šalia Bree ir bandžiau atgauti kvapą. Tai buvo nerealu.
-Taigi kodėl tau skyrė namų areštą ?
-Na, tai labai gėdinga, prašau neteisk manęs.
Ji linktelėjo ir aš pradėjau pasakoti visą istoriją.
-Na jo, tai sušiktas reikalas.
Bree atsisėdo.
-Ir aš tai suprantu, patikėk. Tik nežinau ką daryt ? Ji man tikrai neatleis jei atsiprašysiu paprastai.
-Tai atsiprašyk nepaprastai. Kažką sugalvok. Tikrai sakiau ,kad nesmerksiu, bet tu turi išeiti, kad aš to nedaryčiau.-Tai pasakiusi ji nuėjo į vonią.
Visiškai supratau ją todėl greitai apsirengęs išėjau iš jos namų ir patraukiau savųjų link.
Tyliai ilipau pro langą ir nusileidau į apačią. Apačioje prie televizoriaus sėdėjo Logan ir mama.
-Mama gal galime pasikalbėti dviese ?
Ji atsistojo ir nusekė mane iki virtuvės.
-Apie ką šnekėtis nori ?-Ji paklausė ir atsisuko į mane.
-Aš noriu atsiprašyti Lucy-
-Tai puiku, jau seniausiai turėjai tai padaryti, ta Delilah tau blogą įtaką daro, nenorėčiau, kad su ja draugautum daugiau.
-Leisk man pabaigti, ir žinau, kad ji daro man blogą įtaką, tai va apie ką aš šnekėjau ? A taip. Aš nežinau kaip jos atsiprašyti. Ji manęs bijos. Aš nenoriu jos išgąsdinti.
-Gerai darysim šitaip...-Mama pradėjo.
Lucy pov.
Po susitikimo su Harry vaikinu, kuris, bėja, yra labai draugiškas ir linksmas vaikinas, mes visi atsisveikinome ir patraukėme savais keliais. Aš patraukiau pas Mike. Jaučiausi per daug prislėgta grįžti namo.
-Aš tavęs pasiilgau Mike.-Tariau jam ir tikrai turėjau tai omenyje.
-Aš irgi tavęs pasiilgau.-Jis mane apkabino.
Po kažkiek laiko šnekėjimosi mes užmigome.Kai ryte atsibudau Mike buvo pagaminęs pusryčius. Aš pavalgiau ir grįžau namo.
Namuose buvo tylu. Užlipusi į savo kambarį lėtai pravėriau duris, tikėdamasi, kad Deli neiškrėtė jokio pokšto man.
-Wow.-Tyliai pasakiau kai įėjau į kambarį.
Mano kambarys buvo pilnas rožių, ir kabėjo didelis balionas su užrašu atsiprašau už tai koks asilas buvau.
Šyptelėjau. Jis stengėsi dėl manęs. Tai buvo iš ties miela. Bet nežinojau ar galiu jam atleisti. Bent jau turėjau pasakyti ačiū.
Išėjau iš namų ir perėjau gatvę. Pabeldžiau į jo duris ir netrukus jis jas ir atidarė.
-Sveika Lucy, tikėjausi, kad vakar ateisi.
-Vakar likau pas Maiklą. Beje, labai dėkoju dėl gėlių.
Niall menkai šyptelėjo ir dėjo žingsnį į priekį link manęs, bet aš iš instinkto dėjau vieną atgal. Aš vis dar bijojau, kad jis gali man kažką padaryti. Jo akyse pasirodė liūsesys.
-Atleisk. Geriau bus jei aš tai padarysiu.
Priėjau prie jo ir apkabinau jį. Jis apkabino mane atgal ir suspaudė.
Niall atsitraukė nuo manęs, bet jo veide vis dar nedingo ta graži šypsena kuri sušildo mano širdį.
-Aš laimingas, kad mes bendraujame.
Šyptelėjau jam. Aš to nesakiau, bet tebunie.
-Aš jau turbūt eisiu. Rytoj į mokyklą.-Jis atsisveikino ir pamojavo man tad aš patraukiau savo namų link.
Paruošusi namų darbus išgirdau kaip kažkas grįžo namo. Greitai nusileidau pažiūrėti kas tai, nes jau nusibodo būti vienai.
Ir ten buvo tėvai su maišais maisto.
-Kam tiek maisto ?-Paklausiau priėjusi prie jų ir pradėjau iškraudinėti daiktus.
Tėvai šyptelėjo.
-Deli niekada nepadeda tvarkytis, ir rytoj mano gimtadienis.-Pasakė mama.
-Ai taip, atleisk, kad užmiršau. Visgi negyvenau ilgai su jumis.-Mama tik atsiduso. Skaudu ar ne ?
-Kadangi rytoj šeštadienis nusprendėme, kad reikia pakviesti draugus, kaimynus ir gimines į mamos 40 gimtadienį.
-Šaunu, aš pakviesta ?-Pajuokavau.
Tėvai nusijuokė.
-Žinoma, tik abėjojame dėl Delilah, žinom, kad negalim jai uždrausti ateiti, nes ji čia gyvena, bet man tiesiog neramu, kad ji viską sugadins.
-Žinau, kaip tu jautiesi, bet ji mūsų dukra, tiesiog nekreipkime į ją dėmesio gerai ?-Tėvas pasakė mamai ir jie pasibučiavo.
Aš tyliai išėjau ir patraukiau savo kambario link. Sustojau išgirdusi verkimą. Nuėjusi prie Deli kambario, įsitikinau, kad verkė ji. Net šiek tiek pagailo. Bet tada prisiminiau visus jos blogus dalykus padarytus man ir visas gailestis nuslinko į šalį.
Kambary kvepėjo gėlėmis ir tai buvo nuostabu. Sudėjau visas gėles tvarkingai, ten kur jos atrodė gražiai ir persirengusi į pižamą išsivaliau dantis ir nuėjau miegoti. Rytoj laukia ilga diena.
<...>
Įėjau į Mike namus. Čia vėl buvo tylu. Maiklas miegojo. Tyliai įslinkau į kambarį ir nusirengusi atsiguliau šalia jo. Jis netrukus prisikėlė ir pabučiavo mane. Nežinau kodėl, tačiau šiuo metu aš jį tikrai mylėjau. Man nebereikėjo Niall. Aš nenorėjau jo.
Mes praleidome lovoje valandą ir tada aš pasakiau, kad eisiu į mamos gimtadienį. Paklausiau ar jis nenori kartu. Jis sutiko. Priverčiau jį gražiai apsirengti ir ateiti į mano namus vakare. Pati patraukiau namo.Eidama susitikau Niall.
-Sveika, kur eini ?-Linksmai paklausė jis.
-Na, aš einu namo, o tu ?
-Į parduotuvę, galbūt nori kartu ?
Tada prisiminiau, jog vis dar neturiu dovanos mamai.
-Žinoma, turiu kaiką nupirkti mamai.
Tad mes kalbėdami patraukėme į parduotuvę. Kai Niall nusipirko ko reikėjo jam, mes nuėjome ten kur reikėjo man ir aš nupirkau mamai dovaną.-Ačiū, kad ėjai su manimi.-Šyptelėjo Niall ir aš išsišiepusi užsižiūrėjau į Niall lūpas.
Ne dėl to,kad noriu jį pabučiuoti, tiesiog, susimąsčiau kas dabar jis per žmogus ? Ar jis toks nepastovus, kad keičiasi kas kelias savaites ?
-Lucy ?-Jis pamojavo man prieš akis.
-Oh taip, atleisk. Tai ačiū tau,kad pasiūlei. Susitiksim vakare.-Aš nubėgau į savo namus.
Niall pov.
Kai buvo likusi valanda iki Lucy mamos gimtadienio aš pradėjau ruoštis.
Nusileidau į apačią ir šyptelėjau mamai ir jos sužadėtiniui. Mes visi kartu patraukėme link jos namų.
Viskas vyko jų milžiniškame kieme.-Einu paieškoti Lucy.-Tai pasakęs mamai patraukiau jos paieškon.
Kai ją pamačiau išsižiojau. Ji atrodė karštai. Tačiau netoliese pastebėjau Maiklą. Ką jis čia veikia ?
Tačiau šiuo metu nieko kito nenorėjau tik kaip pabučiuoti ją. Ir mano noras nugalėjo. Priėjau prie jos ir įsisiurbiau į lūpas.
YOU ARE READING
Student
Short StoryGyvenimas pilnas tavo padarytų klaidų, ir kartais, kad ir kaip viską norėtum atitaisyti, tai būna neįmanoma.