Κεφάλαιο 2

283 30 1
                                    

~Ναταλία~

* Μην με ξυπνας απ'τις 6:00 ... Πριν ακομα η μερα να φεξει ! *

" Σκασε ! "

* Το ξυπνητηρι χτυπα σαν τρελο *

" ΣΕ ΜΙΣΩ ΣΕ ΜΙΣΩ !!! ΓΑΜΩΤΟ ΣΚΑΣΕ ΣΕ ΜΙΣΩ ! "

*Στα ονειρα μου βλεπω ενα κοσμο χωρις ξυπνητηρια λαχταριστο ! *

" Σκασε " Και καπως ετσι σηκωθηκα ! 

- Τοκ τοκ τοκ -

" Μμμμμμμμμμ " 

" Ναταλια ! Ξυπνησες ; "

" Ναι ! Αλλα πες μου κατι ; Σαββατο δεν ειναι σημερα ; "

" Εμ οκ ... Ναι Σαββατο ειναι αλλα σημερα θα πας στη Θεσσαλονικη ! Κατεβα για πρωινο ... "

Πηγα κατω και εβαλα 3 φετες με μερεντα και γαλα . 

" Λοιπον αγαπη μου ! " 

" Μη με λες ετσι ! "

" Οκ ... Παρε τον Βασιλη τηλεφωνο ! " Μολις το ακουσα αυτο ετρεξα να βρω το κινητο μου . Ο Βασιλης και γω ειμαστε πολυ αγαπημενοι απο μικροι . Οι γονεις μας νιαζοντουσαν παντα για τα λεφτα και εμας παντα μας ειχαν γραμμενους . Ετσι ο Βασιλης παντα με προσεχε , με προστατευε και στη ουσια αυτος με μεγαλωσε ! Τεσπα .... 

" Ναι ; " 

" Βασιλη !!! "

" Ωπ ... Πως εισαι μικρη ; "

" Εγω μια χαρα ! Εσυ πως εισαι στην Αθηνα ; "

" Εε ξερεις ... Βαρετα αλλα τωρα μην μιλαμε για μενα ... Πως εισαι που αλλαζεις σχολειο ; " 

" Πως να ειμαι ρε αδερφε ; Ουτε καν που με ακουσαν ... Αμεσως να με στειλουν σε αλλο σχολειο . Με ολα τα φλωρακια . "

" Ελα ...Μην κανεις ετσι ... Θα σε περνω συνεχεια τηλεφωνο . " 

" Θενξ ! Αντε ββ τωρα " 

" Ββ ! "

Κατεβηκα παλι κατω και βρηκα την μαμα να βριζει την Μαντω . 

Η Μαντω ειναι η οικιακη βοηθος και κανει μια χαρα την δουλεια της αλλα η μανα μου ολο της φωναζει . Αυτην την γριουλα την εχω πιο πανω και απο μανα . Μας προσεχει απο μωρα και την εχουμε αγαπησει .

'' Χευ ! Πως της μιλας ετσι ; Αμα σε ξαναπιασω να της φωναζεις θα γινεις ενα με το χωμα ! Καταλαβες ?? Και αμα την απολεισεις οσο λειπω θα σε κανω ρεζιλι παντου ! Καταλαβες ; ''

'' Σε παρακαλω μην μου φωναζεις ! Νιωθω τη ριτιδα να εμφανιζεται ! '' Πηγε να φυγει και εριξε κατω το ξεσκονοπανο της Μαντως ! Πηγα και της το εδωσα ! 

'' Μην την ακους ! Εισαι τελεια ! Οσο θα λειπω μην κανεις τιποτα που θα την κανει να σε διωξει ενταξει ; '' 

'' Ενταξει ! Και συ να με περνεις τηλεφωνο καθε μερα ε ! ''

'' Μαλιστα κυρια ! '' Ειπα και εκανα σαν στρατιωτικος ! 

Μετα πηγαμε με την Μαντω πανω στο δωματιο μου . 

'' Εχεις ετοιμασει τις βαλιτσες σου ; ''

'' Επρεπε να ετοιμασουμε βαλιτσες ; ''

'' Ναι ! Πηγαινε ! Τρεχουμε τωρα !!! ''

Πηρα μια στιβα απο ρουχα και τα πεταξα μεσα στη βαλιτσα ... Μετα πηρα το Play Station 4 μου ,το εβαλα στην θηκη του προσεχτικα και το τοποθετησα στην Βαλιτσα πανω απο τα ρουχα για να ειναι μαλακα . Αμα παθει κατι το καλο μου θα πεθανω ! Στη συνεχεια εβαλα και το PSP μου μεσα οπως και το κινητο μου . Κατεβηκα κατω χαιρετησα την Μαντω και πηγα με το λεωφοριο μεχρι το πλοιο . Μην ξεχνατε οτι ζω και στην Κερκυρα ! 

Μετα απο χιλια χρονια εφτασα Θεσσαλονικη . Πηρα ταξι απο το λιμανι και εφτασα στο σχολειο . Πω πω κοσμος !!!! Θα τα βγαλω περα μωρε . Ααα ναι .. να θυμηθω να κανω φιλους γτ θα με διωξουν και απο δω ! Γκρρρρρρ!!!! 

Ειχα φτασει εξω απο το γραφειο του διευθυντη και ημουν ετοιμη να χτυπησω αλλα μετα σκεφτηκα .... Αφου ο διευθυντης ειναι εδω καπου κοντα θα υπαρχει και μια γραμματεας ! Ναι .. Ξερω πως σκεφτεστε ! Μπες μεσα μωρε ! Δεν θα σου κανει τιποτα ο διευθυντης αλλα εχω και εναν κολλητο αν θυμαστε που κατα τυχη η αδερφη του ηταν σε αυτο το σχολειο και του ειπε οτι την πρωτη μερα που πηγε ... Πηγε στον διευθυντη και αυτος της εβαλε τις φωνες , οποτε εγω θα παω στην γραμματεα ! 

Και ετσι εγινε ! Μου εδωσε το κλειδι για το δωματιο μου και ξεκινησα για εκει . Εφτασα στο δωματιο και μπηκα μεσα ! Μεσα ηταν μια κοπελιτσα που διαβαζε ενα βιβλιο . 

'' Χευ κοπελια ! '' Ειπα με υφος νικιτριας .

Αυτη εδιξε τον εαυτο της με απορια ! 

'' Ναι ! Εσενα εννοω ...Υπαρχει καμια αλλη στο δωματιο ; Τεσπα ... Ξερεις που να βαλω τα συμπραγκαλα μου ; ''

Αυτη μου εδιξε την ντουλαπα ! 

'' Θενξ ! ''Τοτε εβγαλα τα ρουχα μου και τα πεταξα μεσα ! 

'' Εμ ... Πρεπει να τα βαλεις σε κρεμαστρες ή τουλαχιστων να τα διπλωσεις ; '' Ειπε χαμηλοφωνα .

'' Χα ; ''

'' Ποια θα τα διπλωσει ; ''

'' Η Μαντω ! '' Ειπα εντελως χαλαρα !

'' Η ποια ; ''

'' Α ναι ! Δεν την πειρα μαζι γαμωτο'' ! 

'' ..... ''

'' Αμα θες καντο εσυ ! Εγω παω να κοιμηθω ! '' Ειπα τοποθετοντας το PS4 κατω απο την τηλεοραση που ειχαμε στο δωματιο !  Μετα πηγα και κοιμηθηκα στο πανω κρεβατι της κουκετας!!

Ένα Σχολείο Τρελοκομείο Where stories live. Discover now