#5#

30 0 0
                                    

📞: Ismeretlen szám
-Szia Avary!
Ismerős volt a hangja. Egy kis gondolkozás után tudtam is, hogy ki az akinek ilyen a hangja. A hang gazdája Jack. Jack az. Úristen tényleg kiderítette a számom, na, de honnan tudhatja?
-Szia?-köszöntem vissza bizonytalanul.
-Mondtam, hogy kiderítem a számod, de te nem hittél nekem.
Ez volt az a pillanat amikor biztos lettem abba hogy ő az. Jack.
-Fölöslegesen hivogatsz, nem tudsz segíteni és még csak beszélgetni sem akarok veled!
📞: Hívás vége
Jack kinyomott.
Másnap bejött az orvos és azt mondta, hogy haza mehetek, de ha még akarok akkor maradhatok.
Nem akartam maradni, egész végig erre vártam, hogy végre haza mehessek.
Tudattam az orvossal is, hogy mi a szándékom, és szerintem egyet is értett velem. Elrendeztük a papírokat, a portás hívott nekem egy taxit és mire elmúlt az örömöm az iránt, hogy ki engedtek, akkor már örülhettem annak, hogy otthon vagyok.
Bementem a lakásomba és melegséggel telt meg a szívem. Semmi nek változott. Minden úgy volt ahogy hagytam. Kicsit porosak voltak a polcok, de szinte már örültem neki, hogy itthon törölgethetek.
A lakásom egy amerikai konyhából áll, ami annyit jelent hogy egy légtérben van a nappalival, volt egy háló szobám és egy fürdőszobám ami a házhoz képest elég nagy. Ja, és a kedvencemet majdnem elfelejtettem, a gardróbomat, aminek ajtaja a szobámban volt.
A hálószobában van egy franciaágy, két éjjeli szekény és a falra szerelve egy Tv. A gardróbom szekrényei mind hófehérek, egyszerű gardrób. Semmi extra. A nappaliban van egy kanapé, vele szemben egy Tv és néhányhelyn egy-egy virág. A konyhámban van egy konyhabútor, ami nem meglepő rajta pedig a szokásos (mikoró, mosogató sütő, stb.). Van egy ezüst színű hüttőm ami álltalában üres.
Asszem lemegyek kajálni! Gondoltam magamban majd már a kilincset fogtam, mert annyira éhes voltam. Amikor ki akartam menni az ajtó, akkor bele botlottam valakibe.
-Ohh, elnézést! Álltalában nem vagyok ilyen figyelmetlen!- mondtam és csak most néztem rá, meglepetten láttam hogy Jack az.
-Semmi ba...-megint bele folytottam a szót.
-Te már megint mit akarsz? És, hogy kerülsz ide? Nem tudod felfogni, hogy nem akarlak látni? Amikor csak találkoztam veled csak a bajt hoztad rám! Menny el!
-Legalább kajálni had hívjalak el!
-Nem, nem és nem! Mit nem értesz?
-Hogy miért nem adsz egy új esélyt!?

Fiú a pokolbólOnde histórias criam vida. Descubra agora