Provokace

73 6 1
                                    

"Čemu se tak smějete?" objevily se tu už i Luke, Ash, Michael a Cal.

"Harry a Louis si daly hlavičku. A jak krásně to zadunělo" všichni zadržovaly smích a nakonec jsme vybuchly smíchy až na ty dva. Opět.

"Kim nezvoní ti telefon?" zatřepe se mnou D'.

"Co, jo asi jo" do směju se.

"Ahoj Sanes, copak potřebuješ ?" 

"Ahoj, už jsem myslela že nežiješ když ses mi neozval. Jen že ty návrhy na ten tanec jsou v naživo fakt dobrý už jsme to zkoušely ,ale potřebujeme tě tady. Zítra musíš přijít"

"Jo jasně a nechceš dneska přijít že by jsme si udělaly přespávačku. Nějaké koktejly, film, jídlo, kecy o klucích , tak jako vždycky" 

"Klidně stejně nemám co na práci , a aspoň si zopakujeme staré časy"

"Tak hned přijď, jen jsme u sousedů tak místo toho přijď k nim. Dům hned vedle našeho nalevo"

"Jo, hned jsem tam jen si vezmu věci tak zatím" ukončila hovor.

"Dámy dnes si uděláme přespávací párty tak jako kdysi i se San "- ( zkratka pro Sanes) 

"To bude zase sranda" dá si Zuzka ruky před obličej aby se nezačala smát asi nad naším posledním takovým večírkem.

"Jo jen tentokrát, žádné večerní procházky po střeše s karaoke" upozornila nás D'.

"Minule mi to stačilo" řekli jsme naráz se Zuzkou.

"A necháš mi tady Ronyho? Prosím!" ozval se Ni.

"To asi není dobrý nápad Ni. Až někdy jindy ,slibuju"

"Počkat , počkat, počkat" ozval se Louis." Čtyři holky, sami v domě v pyžamech a alkoholem. Tam musím být taky !" bože to nám ještě chybělo.

"Lui, ty zůstaneš tady" poplácá ho Liam po rameni.

"Zítra si pro tebe přijdu kolem čtvrté hodiny"odtáhl si mě Luke bokem.

"Už se těším. A kam půjdeme?" něco mi říkalo že mi to stejně neřekne.

"No na jídlo a potom ještě někam ,ale to už ti neřeknu " mile se usmál.

"Takže si můžu vzít nějaké letní šaty?" objala jsem ho okolo krku.

"Jistě že můžeš princezno" miluju když mi takhle říká.

Chtěla jsem ho políbit ,ale někdo zazvonil. "Sakra" trochu se zamračil. Musela jsem se zasmát ,ale stejně jsem mu dala malou pusu a šla otevřít.

"San!"

"Kim!" 

"Pojď"pustila jsem jí dovnitř.

"Kluci chtěla bych vám představit Sanes, naší kamarádku" všichni jí pozdravily a představily se až na mě a holky samozřejmě.

"Sanes. Krásné jméno pro krásnou holku" usmál se na ní Mikey.

"Díky. Sice je trochu netradiční ,ale tím víc se mi líbí že je to jedinečné"

"A to máš prostřední jméno nebo" 

"No vlastně ne jsem Sanes Jenny Rodriguez. Jsem na půl španělka" poplácala se hrdě po hrudi.

"San nemáš náh.." 

"Ne pohádaly jsme se a rozešly" mávla rukou že už to je jedno.

"Takže je volná a balit jí můžeš později Mikey ,my jdeme " popohnala nás D'.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat