Видове истории

396 32 23
                                    

КЛИШЕТА:
-Бад бойчета и гоод гърълчета:
"Борчвор я блъсна яростно в шкафчето и по някаква случайност нямаше никой в коридора. Целуна я по пухкавите устни, мазни от баничката, която преди малко изгмура.
След като преминаха през многото изневери на Борчвор и Филаделфия, те заживяха щастливо с пет деца."
(И бад боя винаги е Хари.)
- Секси похитителите:
"В една тамна ношт Филаделфия отиде до магазина за мляко, понеже трябваже да кърми седемте си деца. Но всиджко се обарква, когато Хароулд Стайлс, боса на най-опасната и тайна мафия в света, я отвлича в ОГРОМНАТА си едва забележима къща на четири етажа. Чокат се десетина пъти, ама той забременява НАДАПА-ТО й. Филаделфия му прощава, разбира се, а след това си правят осмо дете и дживеят щастливо." ;)
Или пък накратко той я отвлича и я използва за секс играчка, но тя се влюбва в него, а той в майка и' о.о Тя е супер наранена и затова решава да спи с най добрия му приятел и тогаваааа Хари осъзнава, че тя е негова кобилка. И заживяват щастливо с 2 деца.
- Чатовете:
Понеже те са доста ще разделим на няколко групи
1 група:
- Да, разбира се, че Хари Стайлс ще ви пише "случайно" и вие двамката ще се влюбите. Понеже ти си няква бедна краставица, но имаш IPhone 6s, той ще ти купи билети за техен концерт и като се видите зад колисите той ще си помисли "Аали, бахти пичето", но авторката ще напише:
"Хари се загледа в красивите и' сини ириси, изпълнени с доброта (защото тя никога не е злата кучка, която всъщност е), но след това премести погледа си към красивата и' фигура. ЗАЩОТО ТЯ ВИНАГИ ИЗГЛЕЖДА КАТО АНГЕЛ¡¡
Та те се влюбват и......познайте какво..........те заживяват щастливо. Отново. Каква драма!
2 група:
- Филаделфия отчаяно пишеше но супер-мега-хипер-гига известната личност - Хари Стайлс и точно в най-неочаквания момент той и' отговаря. Каква случайност! Те продължават да си пишат и накрая ОТНОВО цъфна щастливия край!
(Между другото ВИНАГИ има happy end) :v
3 група (последна):
- Тя пише с доведения си брат и те правят секс 24/7. За тях роднинската връзка не е важна! Защо ли? (:
- МАФИЯТА
Подразбира се. *еможи, което се усмихва и пуска салза*
- Братът на така познатата Филаделфия е член от СВЕТОВНО ИЗВЕСТНАТА БОЙ БАНДА - One Direction! По някаква странна и необяснима причина, той решава да я вземе със себе си на тяхното световно турне. Тя се влюбва в някой от момчетата и правят секс в автобуса. ;)
Ами това беше за сега. ;*
Нарочно са допуснати правописни грешки :Х.
С много обич:
-Борчвор
-Филаделфия
♡♡

HATE, OPINIONS AND HELP!¡Where stories live. Discover now