СЕДЕМ

272 22 4
                                    

Събудих се от лъчите на слънцето, които се промъкваха през прозорците. Протегнах се още лежейки в леглото, потърках леко очи и ги отвочих. Веднага обънах глава към леглото на приятеля ми, за да видя дали е там, нямаше го. Очевидно часът е доста след 08:00ч. щом Джо вече е заминал. Все пак, за да се уверя, взех телефона си и го отключих. Беше 10:15ч. От доста време не бях спала толкова много, затова и се чувствах прекрасно. Размърдах леко болния си крак, за да проверя как е днес. Не ме болеше толкова, колкото вчера. Това беше добра новина. Изправих се, отвих се, станах от леглото и се запътих към банята. Влязох вътре, пуснах водата и измих лицето си, след което и зъбите, и изплочвах тоалетната. Застанах пред огледалото и се погледнах, изглеждах добре, освежена и наспана. Усмихнах се на себе си и излязох от банята. Насочих се към гардероба си. Отворих вратичката и започнах да търся дрехи. Заложих на нещо удобно – къси дънкени панталонки и тениска. Избрах любимата си тениска, на която пишеше I ♥ NEW YORK. Аз наистина обичах този град, винаги съм мечтала да живея тук и сега сбъдвах своята мечта. Вмъкнах се набързо в дрехите си и отидох до тоалетката. Седнах на стола, намиращ се пред нея, и взех крема за лице. Извадих една лента за коса от чекмеджето и я сложих на косата си, за да я прибере и да не попречи на нанасянето на крема. Нанесох малко по носа си, по челото, по бузите и малко на брадичката, след което го разнесох бавно. Щом приключих, взех ластика, стоящ на ръката ми и вдигнах косата си на висока опашка. Поогледах стаята, за да намеря чантичката си и я видях захвърлена на края на леглото ми, изправих се и отидох да я взема. Прерових я, за да намеря спиралата, червилото и молива ми за очи. Щом ги открих се насочих отново към огледалото. Нанесох молива по долния си клепач, след това сложих малко спирала на миглите си и завържих с любимото ми червено червило за устни. Така вече изглеждах много добре. Щом стомахът ми започна да къркори се замислих дали тук има храна. Отидох до малкото хладилниче, което имахме в стаята, отворих го и видях, че вътре има само един шоколад и сок от праскова. Нямаше как да закусм със шоколад! Трябваше да пия и лекарствата си, затова реших да изляза и да си купя нещо. А защо да не прескоча до пекарната на Крис? Решено е, ще отида там! Отидох до шкафа с обувките извадих летните си кецове и ги обух. Наложи се да взема друга чантичка, която да подхожда повече на тоалета си, затова отново отидох до гардероба. Извадих черната си чанта, която се носи през рамо, преместих вътре нещата от другата ми чанта, сложих си парфюм и излязох, заключвайки след себе си. Още с излизането от кооперацията, усетих свежия въздух и лекия вятър. Беше толкова хубаво по това време на деня. Бях в настроение, усмихвах се на познати и непознати, тананиках си, докато ходех – наистина се чувствах много добре днес. Неусетно как, но вече се намирах прек пекарната, бутнах вратата и влязох вътре. Беше много симпатично местенце, вътре имаше много дървени маси със столове, обзавеждането беше в ретро стил. Почти всичко беше от дърво, по стените имаше малки картини, а във всички ъгли на стаята имаше саксии с големи цветя. В центъра се намираше остъклената витрина, на която имаше изложени около 50 вида закуски, а усмихнатото лице на Крис, беше точно зад остъклената витрина. Още щом го зърнах му се усмихнах.

College Love Or Something MoreWhere stories live. Discover now