Guitar Lesson by Sasza_-_

96 7 3
                                    

Witam Was serdecznie kochani! :)
Jest to moja pierwsza recenzja w życiu :p

Opis:

" Menadżer zaczął grzebać w teczce. Po chwili wyciągnął z niej jedną kartkę. Niby niepozorny kawałek papieru, ale podpis w prawym, dolnym rogu zmieni cztery życia."

1. Ortografia i interpunkcja:

- przecinki i inne duperele - 1 pkt. - Niby one są, ale jednak w złych miejscach. Często tam gdzie powinien być przecinek, to Ty wstawiałaś kropkę. Często też gubiłaś litery.

- błędy ortograficzne - 0,5 pkt. - Wyłapałam masę błędów, które rażą w oczy, np. "z tąd" czy "spróbój"

- stylistyka - 1,5 pkt. - Nie jest wcale tak źle.

- składnie zdań - 1 pkt. - Miałam wrażenie, że wypowiedzi bohaterów są chaotyczne.

2. Fabuła - 2 pkt. - Nie spotkałam się jeszcze z taką fabułą, więc dlatego dwa punkty.

3. Częstotliwość dodawania rozdziałów - 2 pkt. - Widziałam, że dodawałaś je często.

4. Używanie polskich znaków - 0,5 pkt. - Bardzo często ich nie było.

5. Opis książki - 0,5 pkt. - Jeśli mam być szczera, to według mnie niespecjalnie on zachęca do przeczytania.

6. Opisy w książce - 1,5 pkt. - Niby one były, ale jednak mi ich brakowało.

Podliczając punkty: 10,5 pkt. - Przeciętny murzynek!

Przyznam szczerze, że trochę ciężko mi się czytało to ff ze względu na błędy. Jednak jeśli je poprawisz to z chęcią przeczytam je jeszcze raz! :)

I mała uwaga "Calum", nie "Calumn" - wybacz, ale musiałam, bo często mi się rzucało to w oczy.

Niemniej jednak zapraszam na to ff :) ~ Kika

Recenzje Elity murzynów!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz