A fiú.❤

329 12 3
                                    

-Bocsika

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Bocsika.~mondtam a világ leghelyesebb pasijának akinek véletlen nekimentem.
-Semmi baj. Te jól vagy?
-Persze. Na és te?
-Soha jobban.~ekkor a kedves barátnőm sétál mellém.
-Jajj Aisa jól vagy?
-Persze.~látom mennyire vigyorog. Ilyenkor meg tudnám folytani. Ha annyita érdekelte volna azonnal ideért volna. A legjobb futó a suliba.
-Á akkor Aisa?
-Igen. Aisa Blue. Te pedig?
-Luke. Luke Mouv. Szép a szemed színe.~na igen nem mondtam a szemszínem nagyon világos lila színű szemem van. Ahogy a srác szemébe nézek neki sem valami átlagos a szemszíne türkiz színű de valami nagyon világos.
-Őhh igen. Neked sem semmi. Na de nekünk mennünk kell. Szia.
-Sziasztok.~lementünk a partra. Elekzdtünk szörfözni. Egyszer csak azt hallom hogy Mara kiabál.
-Mara mi a baj?
-Segíts! Elkapott segíts!!~majd elemerül. Gyorsan utánna ugrottam. Láttam hogy Mara lábát elkapta egy cápa. Úszok lefele. Majd megszólalok. Igen nem tudom hogy de tudtam a víz alatt beszélni.
-Hagyd béken. Őt is és engem is.~a cápa erre elment. Hallotam hogy jönnek a vizimentők. Már lassan 5 perce a víz alatt vagyunk. Én még mindig kapok levegőt. Ahhj inkább felviszem a víz felszínre Mara-t.
-Segítsenek. Kérem. Lehet hogy meghalt.~ordítottam a vizimentőknek.
-Azonnal ott vagyunk.~gyorsan ide is értek. Mara épphogy túlélte. Haza kellet mennünk.

Aisa BlueWhere stories live. Discover now