След време темата се отклони и така и не се сетиха да говорят пак за това. Когато стана към 21:00 Емили трябваше да се прибира и си каза чао с компанията. Докато си чакаше автобуса реши да провери повече за вируса в интернет. Не откри много информация и разбра, че няма да научи явно много от интернет.
Автобуса и закъсняваше и тя реши да тръгне пеша, макар че вече се беше стъмнило и пътя изглеждаше доста страшен вечер.
По едно време чу странни звуци идващи от храсталаците и забърза крачка. Когато се прибра беше станало вече почти 22 часа и майка и се скара, че се е прибрала толкова късно:
-Емили, защо се прибрираш чак сега??
-Съжалявам мамо, автобуса не дойде, не знам защо и тръгнах пеша
-Да ти е за последно
-Обещавам-отвърна Емили и се качи горе в стаята си
Тя легна изморена на леглото си и забеляза на бюрото някаква листовка от 1922г. за хижа "5 звезди" в планината до Хънтървил.
"Интересно" помисли си Емили, без да се зачуди от къде се е взела листовката. Тя потърси в интернет "хижа 5 звезди" и откри, че още работи.
На следващия ден предложи на компанията да отидат там на почивка за няколко дена и те се съгласиха
На сутринта се чакаха на спирката на автобуса и потеглиха. Вечерта стигнаха и се разпределиха по стаите. Джо и Майк бяха в една стая, а Бела, Теди и Емили в съседната. Беше станало късно и всички легнаха.
~~~~~~
Към 3 часа странни звуци събудиха Емили. Тя се обърна към прозореца и видя, че просто има силен вятър, който караше клоните на дървото да се блъскат в прозореца. Поне тя повярва, че е било това и се опита да заспи, но след малко същите звуци пак я събудиха и тя започна да се съмнява, че товя са клоните. Стана от леглото и отвори прозореца да огледа навсякъде, но не видя нищо.
VOUS LISEZ
Хънтървил
Mystère / ThrillerХънтълвил е малко градче в предградията. След трагедията през 1922г. населението му значително намалява. Причината е загадъчна електровълна от която последствията са странни мутации, последвани от смърт.