ECE'den
Telefonumun normalde mükemmel, uyurken tahammül edilemez sesiyle uyandım ve telefonun ekranındaki yazıyı okumaya çalıştım. Bir yandan bilincim yerine gelmeye başlarken bir yandan da saatin gece yarısı 4 olmasından dolayı kim arar diye düşünürken Atakanın ismini ekranda gördüm hemen bir şey mi oldu acaba diye düşündüm çünkü bu saatte aramasının başka sebebi olamazdı telefonun sesini kısıp salona geçtim ve telefonu açtım.
-Bir şey mi oldu Atakan.
-Olmaz mııı!!!
-NOLDU.
-Hiç bir şey.
-Nasıl hiçbir şey.
-Bildiğin hiçbir şey Su'yun hiçbir şeyi yokmuş boşuna korkmuşuz.
-manyak baştan söylesene şimdi bizim Su'yun bir şeyi yok mu?
-Yok hem de tek bir bozukluk bile. Turp gibi resmen hastanede laboratuvar bölümünde çalışan kuzenim aradı şimdi ben de ona neden olmuştur falan diyince bayılması sinirden stresten sıkıntıdan veya bu tür şeylerden dedi
-Acaba ben mi bir şey yaptım yaa..
-Yok ya sınavlarla alakalıdır sürekli zaten kafasına takıyordu kendiside söyleyip duruyordu zaten sürekli aklı testlerde kitaplarda sınavda zaten çok da konuşmuyorduk geceleri, artık buluştuktan sonra bir de o gün hakkında 1 saat konuşurduk ama o konuşmalarımız da olmuyor artık bu yüzden telefon paketim de artıyordu boşuna yüklüyordum.
-Atakan kendi söylediklerini kendin dinleseydin ne kadar saçma konuştuğunu bilirdin ben bile bu kadar saçmalayamam yani sen saçmalamanın saçmalamasının saçmalamasını yaptın bu yüzden kapa yarın konuşuruz hadi bay bay diyip.
hiç düşünmeden yüzüne kapadım sonra gidip yattım tabi uyumadan önce H2O 'ya dönüp beni hiç bırakma be Brütüs dedim sonra uyanmayacağını bildiğimden yanaklarını sıktım ve ona arkamı dönüp uyudum.
Su'dan
Sabah uyandığımda bizimki yine peluş ayıcığına sarılır gibi sarılmış bana tek bir hamleyle sıyrıldım kollarından.
-Aman be Ece yine yapışmışsın 8 kollu ahtapot gibi
Dedim ve yataktan kalkarak popomu nazikçe kaşıma eşliğinde tuvalete doğru yol aldım.Tabi ki telefonumla beraber yaklaşık 1 saat gibi bir süre sonra tuvaletten çıktığımda Ece hala uyuyordu bu sefer yastığıma sarılmış bir vaziyette.Bir kaç dakika Ece'ye bakarak 'nasıl uyandırsam acaba?' diye düşündüm ve sonra aklıma gelen ilk fikiri uygulayarak üstüne atladım.Altta çıkan boğuk sesiyle.
-Bir insan öperek uyandırılır, güzel sözle uyandırılır en kötü bir bardak suyla uyandırılır.
-Üzülme bende bir bardak kadar olmasam da bir Su'yum sonuçta.
Diyerek üstünden kalktığımda yataktan malayla kazınacak durumdaydı.
-Uyandın mı?
Soruma bir bakışı var yemin ederim bir an üstüme uçacak sandım Allah'tan yorgundu da kalkmadı ve göz bandını indirerek.
-Sen hayırdır sabah sabah ne bu enerji kazlar mı kovaladı?
Ona yaklaşarak göz bandını çekip bırakırken yüzüne vurmasını izlediğim an.
-Hayır canım bugün nedensiz bir şekilde çok mutluyum sadece sorun mu var?
-Yoooooo... aksine çok güzel.
dedi ve tekrar yatağa gömüldü anlaşılan bugün çıkmaya niyeti yoktu yorganı kafasına kadar çekti ve
-Beni bırakın ben burada 3 gün kadar kalmayı planlıyorum dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Kuzeniz
Novela Juveniliki kuzen bir araya gelirse nolur diğerlerini bilmem ama bizimkiler bir araya gelirse eğlenceli olur. ece: takma adı öküzcük. Onu kitapçılarda veya bir teyze/amca 'nın yaninda sohbet ederken görebilirsiniz su: kendisi Ece'nin taktığı lakaplara dayan...