6.

1.1K 63 4
                                    

PŘEDEM VÁS CHCI UPOZORNIT ŽE TATO KAPITOLA BUDE JEN O SOPHII A CODYM, ZÁROVEŇ BUDE KRATŠÍ PROTOŽE JSEM UNAVENÁ PO DNEŠNÍM CVIČÁKU...

SOPHIE:

Když jsem se ráno probudila cítila jsem něčí silné paže obmotané kolem mého pasu. Potom jsem si uvědomila že je to Cody který stále podřimoval. Pomalu jsem se vymanila z jeho sevření abych ho nevzbudila a šla se umýt, když jsem se vracela z koupelny doufala jsem že ještě spí. A taky spal. Tak jsem šla ke svému šatníku a začala jsem se obléhat, měla jsem na sobě jen kalhotky a dopínala si podprsenku když jsem slyšela zabručení které patřilo probouzejícímu se Codymu. Otočila jsem se na ně a on na mě vykulil oči.

 "No co myslela jsem že budeš ještě spát" řalka jsem s úšklebkem.

"Ale mě to vůbec nevadí vidět tě takhle" došel ke mě a začal si mě prohlížet.

Asi se mu líbím ale ne tak jako on mě, asi pro něj mám slabost. Když jsem se dooblékla tak jsem šli na snídani, ale já nesnídám takže jsem si vzala jen nektarinku a Cody si vzal jogurt s cereáliemi. Když jsem to dojedli šly jsme do školy. Codymu je 17 takže chodí do druháku a já do prvíku takže já končím dřív a kluci mají potom ještě tělocvik.

Dneska byl školní den jako každý jiný ale je pátek a pak máme se Scottem a Derekem bojoví trénink a jako nováček se mi postaví Cody. Už se na to těším jak ho sundám snad.

Čekala jsem na holky. A potom jsme se šly podívat na trénink lacrossu. Byly jsme překvapené když jsme zjistili že kluci cvičí ber triček kvůli horku. Byla jsem úplně unesená Codyho úžasným vypracovaným tělem.

"Haló země volá Sophii?" říkala mi Malia a louskala mi před obličejem.

"Jo promiň jen jsem se zakoukala"

"Jo jasně na to že si Alfa a toho kluka znáš sotva dva dny tak na něj docela ujíždíš" řekla Lydia s úsměvem a já zčervenala.

"Takže už není žádný Liam?" zeptala se Kira.

"Co já s Liamem nikdy nic neměla" zavrčela jsem na Kiru.

"Ale klid štěně nezlob se hned" řekla Malia.

A já to nevidržela a vybouchla jsem vzteky a křičela jsem na holky a ty na mě jen koukali stejně jako Scott, Stiles a Cody. Křičela jsem něco ve stilu že s Liamem nic nemám a to že jsemjeho kotva neznamená že s nim něco mám. Rozběhla jsem se pryč a bylo mi jedno že Kluci hrajou lacross přeběhla jsem sprintem hřiště a zamířila mezi autobusy abych se uklidnila.

CODY:

Vyděl jsem jak se Sophie hádá s nějakýma holkama podle toho jsem usoudil že jsou to kamošky a hádají se kvůli klukovi. Potom se Sophie rozběhla přes hřiště pryč. Kouknul jsem na Scotta a on jen řekl

"Běž..." a já zahodil hůl a běžel jsem za ní. 

Šel jsem za ní jen podle pachu který mě dovedl mezi autobusy kde byla Sophie na zemi a brečela. Pomohl jsem jí vstát a obejmul jsem jí. 

"Šššš.. to bude dobrý" řílkal jsem jí a otřel jsem jí slzy z tváře.

Vůbec jsem nečekal na to co udělá a políbil jsem jí a ona překvapivě necouvla a spolupracovala. Dala mi ruce kolem krku a já jí je dal kolem pasu, odtáhla se ode mě až když nám docházel kyslík. Pak jsme se ruku v ruce vrátili až před hřištěm jsem se pustili ale ještě před tím mě políbila. 

TAK TO JE Z POHLEDU SOPHIE CO SI MYSLÍ O CODYM A CO SI CODY MYSLÍ O SOPHII                                                                                        BCrazySistersK

Teen Wolf- Nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat