Bölüm 39.

2.5K 94 22
                                    

Medya ile ilgili söylemek istediğim bir şey var. Bu sadece temsili bir resim. En soldaki Skyler , ortadaki Julia ve sağdaki Jennifer.

Keyifli okumalar...


Arabayı alışveriş merkezine sürerken aklım annemlere bıraktığım Brooke'ta kalmıştı. Onu eve bırakmak istemiyordum. Fakat annemler torunları ile vakit geçirmek istediklerini söyleyip durmuştu.

Derin bir of çekip arabayı park ettim. Alışveriş merkezine yürürken güneş gözlüğümü çıkartarak çantama koydum. Bugün delicesine alışveriş yapacaktım.

Asansöre binip en üst katın tuşuna bastım. Julia , Jennifer'ı da çağırmıştı. Ve hepimiz Crémé de buluşacaktık. Nihayet içeri girince gözlerim Julia ile buluştu. Masaya ilerledim ve "Selam." dedim neşeyle. Julia önündeki tatlıyı yerken masada bir tabak tatlı daha olduğunu gördüm. Kaşlarım çatılırken "Jennifer lavobaya falan mı gitti?" diye sordum. Julia bir parça tatlıyı yutarken "Daha gelmedi ki." dedi. Kaşlarım havaya kalkarken "Julia masada neden iki tane tatlı var?" diye sordum. Hatasını anlamasını istiyordum. "Canım ikisini de istedi."

Verdiği cevap ile şaşkınca ona baktım. Gayet rahat görünüyordu. Müdahale etmeden sakince tatlısını yemesini izlerken Jennifer geldi. Yanıma otururken tıpkı benim gibi şaşkınca Julia'ya bakıyordu.

Dakikalar sonra Julia tuhaf bir içeceği göstererek "Skyler , bundan istiyorum!" dedi. Küçük bir çocuk gibi gözleri büyümüştü ve parıldıyordu. Sertçe başımı iki yana sallayarak "O kadar çok tatlı yedin ki komaya girmenden korkuyorum." dedim. Ellerini birleştirerek "Ama siz daha tatlı yemediniz. Biriniz sipariş etsin sadece tadına bakayım , lütfen." dedi.

İşte bu aşırı masum bir istekti.

"Julia o yiyemeyeceğim kadar fazla tatlı." dedim. Jennifer gülerek "Pekala o şeyden bir tanker yesemde malesef kilo alamadığım için ben söylüyorum." dedi. Minnetle gülümsedim.

İçeceklerimizi yudumlarken "Ee , Mich ne tepki verdi?" diye sordum. Julia arkasına yaslanırken "Bu kadar sevineceğini tahmin bile etmemiştim." dedi. İçim kıpır kıpır olurken "Harika." dedim. Gülerek başı ile beni onayladı. Jennifer son yudumunu da içerken "Kızlar tüm gün burda göbek büyültmeyeceğiz umarım." dedi. Başımla onu onayladım. Julia "Ben burda olmasamda göbeğim büyüyor olacak." dedi ve eli ile karnını sıvazladı. Onun bu sevimli haline gülerek "Hadi , o zaman." diyerek onları kaldırdım.

~Cameron'dan~

Bozuk olan yer gittikçe sinirlerimi bozarken Benjamin'e döndüm. "Sadece inşaatı kontrol etmen gerekiyordu. Bu derece bozulana kadar fark etmedin mi?" diye sordum. Benjamin masaya dayadığı yumruklarını sıkarken kaşlarını çattı. "Bu genelde olan birşey , Cameron. Neden bu kadar sinirlisin?" diye sordu. Dişlerimi sıkarken konuştum. "Çünkü eskiden evde beni bekleyen bir karım ve bir kızım yoktu."

Toplantıdaki herkes şaşkınca bana bakarken dediğim şeyi düşündüm. Yaklaşık iki yıl önce ben bunu söylesem dalga geçiyorum sanarlardı. Fakat şimdi dünyadaki herşeyden çok sevdiğim bir karım vardı.

Elimi kaldırıp "Biraz mola verelim." dedim. Herkes odadan çıkarken kendimi koltuğuma bırakıp camdan dışarı baktım.

Skyler...

Düşünüyordum da , ben Skyler'ın başka birinden olan çocuğuna babalık yapamazdım. Evet , babası gibi olur ona tüm sevgimi verirdim. Fakat bana baba demesine katlanamazdım.

Skyler ise daha Brooke'u görmeden onun annesi olacağını söylemişti. Bunu neden yapıyordu? Beni sevdiği için mi? Bebeğini kaybettiği için mi?

Sen, Ben ve Çok Daha FazlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin