Išlipome iš mašinos ir čia pat mus pasitiko vaikinas, kuris augiai nuvaro mašinas į aikštelę. Kaip prabangu, pagalvojau.
- Tavo draugas iš turtingos šeimos? - Pradėjau smalsauti.
- Ne. Jis nuo 18 jau turi savo verslą.
- Įdomu, - Toks jaunas ir jau verslininkas.
Jis vėl ranka apsivijo mano juosmenį. Juk aš jam šįvakar ne pora. Tik draugė. Mums beeinant link to didelio namo, svečiai vieni su kitais sveikinosi. Nieko čia nepažinojau, bet keliem žmonėm paspaudžiau ranką, kitiems tiesiog ištariau "Sveiki", bet vis dar buvau Kajaus glėbį. Kodėl nesipriešinau, nežinau. Tikriausiai todėl, kad taip jaučiausi saugi nepažįstamoje vietoje. Tačiau jis atrode kažkoks sunerimęs. Visa tai tiesiog atsispindėjo jo surimtėjusiame veide.
Įėjome į namą, o ten buvo begalė vietos. Švietė spalvotos šviesos, kaip klube, garsiai grojo tranki muzika. Kajus pasiūlė atnešti gėrimu, o aš likau stovėti šokių aikštelėje. Visi aplink mane šoko, todėl pradėjau įsijausti į muzikos ritmą ir judėjau pagal kiekvieną trenksmą. Už savęs pajaučiau žmogų, bet nesustojau šokti. Tai buvo Kajus. Jis atnešė mum gėrimų. Sau pasiėmė kažką stipresnio, o man lengvą, vasarišką, žydros spalvos gėrimą.
- Mėlynių skonio, Tikiuosi mėgsti, - padavė man.
- Mano mėgstamiausias, - pasakiau.
Šokome su gėrimai rankose, nepajaučiau kaip greit saviškį išgėriau, todėl Kajus nuėjo paimti dar. Šiek tiek apsvaigo galva, bet tai netrukdė man šokti toliau. Įsiliejau į minią žmonių, kurių kūnai judėjo taip pat ritmiškai. Kiek gailėjausi, kad apsiaviau aukštakulnius, nes su jais buvo šiek tiek sunku šokti. Galų gale aš juos nusiėmiau ir toliau šokau basa. Taip daug geriau, pasakiau sau.
- Štai dar.
- Ačiū, - šyptelėjau. Nė nepastebėjau, kad tai net nebuvo Kajus. Kažkoks vaikinas, kurio veido nespėjau pamatyti. Net neleido man padėkoti už gėrimą. Šis, kaip pajaučiau, buvo stipresnis. Na puiku, kažkas man atnešė stiklinę viskio. Išgėriau jį visą vienu mauku ir man staigiai trenkė į galvą. Taip greitai apsvaigau nuo kelių gėrimų. Ruošiaus eiti kur nors atsisėsti, nes nelabai galėjau pastovėti, bet mane iš už nugaros kažkas apsivijo rankomis ir ragino šokti judindamas klubus į šonus. Pasidaviau tam tobulam laisvės jausmui ir leidau sau šokti su nežinomu žmogumi. Tuoj pat pajaučiau kažkieno lūpas ant savo kaklo ir nė nepastebėjau kaip jos jau buvo įsisiurbusios į manąsias.
Nesupratau, kas čia ką tik atsitiko, bet buvo be proto gera. Užsimiršau apie viską, visas problemas ir gyvenau šia minute. Kai susipratau, kur esu, priešais save pamačiau Kajų ir už jo link mūsų artėjantį žmogaus siluetą. Jis atitraukė Kajų nuo manęs ir smogė tiesiai jam į nosį taip, kad šis parkrito, bet staiga vėl pašoko ant kojų ir buvo pasiruošęs smogti atgal, tačiau tuomet atėjo vakarėlio šeimininkas ir sustabdė beveik beprasidedančias vaikinų muštynes. Per visas tas šviesas nemačiau, kas toks ten buvo, iki kol prie manęs nepriėjo.
- Kodėl tu su juo?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mylėsiu Tave Amžinai
Любовные романыKai mažiausiai to tikiesi, gali sutikti žmogų, kurį be galo mylėsi iki gyvenimo galo, bet tuo pačiu nežinai, kas per tą laikotarpį gali nutikti. Svarbiausia - niekada nenustoti tikėti. Eva yra paprasta septyniolikmetė, gyvenanti su mama ir broliu, d...