Bu Harry'di.Beni yavaş yavaş kendine çekti.
E-Harry sen ne yapıyosun!'' dedim ve kendimi çektim.
H-Emily beni dinle lütfen
E-Dinliyorum
H-Emily ben seni seviyorum''dedi ev dudaklarıma yapıştı kendimi zor çektim.
E-Harry sen ne yaptığını sanıyosun!!!
H-Seni seviyorum emily ve hep sevicem..
E-Bu olamaz Harry olamaz....''dedim ve koşarak uzaklaştım oradan.Kimsenin olmadığı biryere gitmek istiyordum kimse..Törenin uzaklarında bir yer buldum.Oraya doğru gidiyordum hayır bu olamaz Zayn orada ....
Hemen arkamı dönüp oradan uzaklaşacaktım ama çok geç
Z-Emily dur''ben duymazlıktan geldim.Fakat koştu ve kolumdan tuttu.
Z-Emily beni duymuyormusun?
E-Dalgınım biraz.
Z-Ne oldu suratına asık
E-Hayır birşey olmadı
Z-Bu arada telefon numaranı verirmisin??
E-Tamam''numaramı verdim.Zayn'la beraber yürüyorduk.O da ne !Karşıdan Harry bu tarafa doğru geliyordu.
E-Zayn beni eve bırakırmısın
Z-Ne oldu?
E-Bişey yok lütfen, hadi hızlı''Zayn'la beraber arabaya doğru gittik hemen arabaya bindim.Hızlı sürmesini istedim.Son sürat sürüyordu arabayı.15 dk içinde eve vardık.Hemen indim.
E-Teşekkürler Zayn
Z-önemli değil Emily '' eve doğru ilerledim çantamı karıştırdım.Lanet olsun anahtar yok.Saat 12 yi geçmişti bu saatte çilingir bulamazdım.Zayn'ide köle gibi kullanamazdım git,gel..Teyzemi aradım,telefonu kapalıydı.
Evin önünde oturdum ve teyzemi bekledim.2 saati geçti hala kimse yoktu.Üşümeye başlamıştım.Aptallık yapıp üzerime bişey almamıştım.İyice üşümeye başladım hiç halim yok gibiydi kafamı duvara yasladım.Uyku çökmüştü üzerime,ellerim tutmaz oldu.Zar zor elimi telefona götürdüm ve Zayn'i aradım
E-Alo Zayn çabuk gel Za.....
Z-Emily,Emily,Emily iyimisin???
Uyandığımda hastanedeydim.Kolumda bir sürü serum vardı.Yanımda Zayn vardı.Elimi tutuyordu.Teyzemde yanımdaydı teyzemi görünce hemen elimi çektim.
T-Emilt tatlım biliyorum bana kızıcaksın ama Japonya'ya gitmem lazım ertelediğim 4. iş lütfen bana kızma 20 dk sonra uçağım kalkıcak.
E-Önemli değil
T-Görüşürüz''teyzem odadan çıktıktan sonra harry girdi odaya.
H-Geçmiş olsun Emily ''dedi yanıma oturdu.
E-Teşekkürler
Z-Harry dün gece neredeydin?
H-Yeni sevgilim evine baktım.Ama evde değildi''dedi yüzüme baktı.Ben yüzümü çevirdim.
Z-Emily taburcu iznini almamı istermisin?
E-Olur''zayn odadan çıktı.Harry'le baş başa kaldık.Kalbim çok hızlı çarpıyordu.
H-Evinin nerede olduğunu biliyorum
E-Harry!!!
H-Sana zarar vermicem ama Zayn'in aramıza girmesine izin vermicem.
E-Haary senin amacın ne!!''Çok yüksek sesle bağırmıştım.Harry eliyle ağzımı kapattı.
H-Şşş..
E-Zayn'e zarar verme!!!!!
H-Sana yakın olan herkes...''Dedi ve odadan çıktı.