×1.Bölüm×

90 8 21
                                    

1.Bölüm
×Su'dan×

Ölüm.
Canından sevdiğin insanı kaybetmek.
Tek sevdiğin insanı.
İlk ve son sevdiğin insanı kaybetmek.
Çaresiz kalmak.
Ve ölmek istemek.
Çaresizcesine.

-Flashback-
Ben Su,O Ateş.
O benim sevdalım.
O benim hayatım.
Ben aile sevgisi görmedim.İstemedim.
Yalnız kalmayı hep yeğledim.
Ta ki O gelene kadar.
Lise 2 ye kadar arkadaşım yoktu.
Hep insanlardan kazık yemekten korktum.
Sınıfta tek ben yalnız oturduğum için o okula geldiği zaman direk benim yanıma oturdu.
Tek kelime dahi konuşmayan ben onunla susmaz olmuştum.Kanka olarak başlayan ilişkimiz,sevgili olarak hâlâ devam etmektedir,sevgiler.
Bugün karar verip ormana pikniğe gidiyoruz. Ve ben kapının önünde onu beklemekten ağaç oldum.
"Ulan Ateş.Kızlar bile daha hızlı hazırlanır ağaç oldum köklerimi suluyorum"diye bağırarak kapısını yumrukladım.Ben vururken kapı açıldı ve Ateş cool bi şekilde çıktı.
"Bence senin adın Ateş olmalıydı iki dakika beklettim diye ateş püskürdün. Çok yanlış isim koymuşlar sana."
Bunları söylerken elimdeki sepeti alıp aşağıya indi.
"Ateş inşallah ormanda kene seni Götünden ısırır emi!" Dedim ve ayaklarımı götüme vura koşmaya başladım.
"Suuuuuu!Tövbe de lan .Tövbe desene.Bak bidaha söz bekletmicem seni.Su gel buraya eşşek sıpası.Tövbe de lan pıslık.Canıııııii"
Anırıyor arkideş.
Arabanın oraya vardığımda nefes nefese kalmıştım ki Ateşte yanıma geldi.Evet oda nefen nefeseydi.
"Eğer tövbe demessen seni öperim." Diyerek bana yaklaştı.
"Üç saniyen var"Biraz daha yaklaştı
"İki"Biraz biraz biraz daha
"Bir"ve nefesi yüzüme çarpıyordu
"Sıf-"derken bu tatlı arkideşiniz
"Tövbe"diye bağırdım.
Ayol çok tatlıyım!
"Ulan!" Dedi ve sepeti bagaja yerleştirdi.
Şöför de geldi ve yolculuğumuza başladık.
Lise 3'e gittimiz için,ehliyetin yoktu eniştenizin.
"Bana bak Su!Öyle beddua bir daha duymıcam yoksa öperim bak.Bu sefer saymam!"dedi ve elimi tuttu
"Azdın lan sende!Sus be !"ve elimi çektim.
Kısa bir süre sonra ormana varmıştık.
Ateş şoförü geri gönderdi ve biz el ele bir yer seçtik.Battaniye gibi bir şeyi yere serdik ve üstüne Ateş yattı ben hanım kız olaraktan sepettekileri çıkardım.
"OH!MİS GİBİ ORMAN VE AŞKIM" beni yanağımdan öptü,Sulu sulu ıyyyy!.
"Sulu sulu öpme lan pis şhey seni!"diye bağırdım ve kafasına vurdum.İğrençti.
Yemek yerken ikimizde konuşmayı sevmediğimizden dolayı yemeğimize odaklandık.Yemek bittikten sonra ormanda yürümeye başladık.
"Ateş!Yarışalım mı?"diye bı hışımla ona döndüm
"Yenilmekten bıkmadın mı sen ya!?"diye sırıttı.Ayıptır söylemesi.Ayıp değil söylüyorum,Piç smile attı!.
"İlerdeki o büyük ağaca ilk varan kazanır yenilen yenenin bi istediğini yapar!"diye bağırdım ve koşmaya başladım. Hep böyle yapardık zaten.Ayaklarım isyan edercesine koşarken bi baktım Ateş beni geçmiş.Aman Allah ım.
Ve ağaca varmıştı.Enişteniz.
Ben itiraz edecekken ayağım ayağıma takılarak yere yapmıştım
"Aaaaaaaaah!"diye bağırdığım gibi Ateş hemen yanıma koştu.
"Su iyimisin.Bak ayılar gelir bağırma öyle."Ödlek!
"Ayağım acıyoo yürüyemem böyle"Aslında çok acımıyodu ama yürüyecek halim yotku.
"Dua et zayıfsın "dedi kucağına alıp yürümeye başladı.
"Bi dakika ben kazandığıma göre istediğim bir şeyi,Yapıcaksın"
Atın beni denizlereeeeeeee
"Öp beni"Sapıklığı tuttu.Yanak diye bir şey vardı dimi.
Tam yanağını öpecekken başını çevirdi ve dudaklarımız birleşti.Adilik lan bu!, Hemen geri çekildim ben tabikide
"Kendini çok zeki zannetme"piç smile.
"Sapık!İndir beni pislikKKk indir beniii"dedim ve yumruklamaya başladım.
Beni yavaşça yere bıraktı .Ve ben koşmaya başladım. Zaten ormandan çıkmıştık,yol gözüküyor du.
"Hani senin ayağın acıyordu.Zalımın kızı"diye arkamdan koşuyodu.Yola çok yakındım baktım araba yok dahada hızlandım ve ufukta bi araba belirdi,Ben kendimi durduramadığım için arabanın birazcık uzağında oldum.Araba fren yaptı ben hemen karşı kaldırıma geçtim. O sırada Ateşte yola çıkmıştı.Fren yapan araba onu gördüğü halde gaza bastı,Ve Ateşime çarptı. Görmüştü. Onu görmüştü. Ama durmadı.
Ateş havada ikş takla attı ve yere düştü.
Kalbimden bir şeyler koptu.
İçimden,
"Ateş!Ateş!Ateş!"diye yanına koştum.
Ölmüştü,
O ölmüştü.
Ateşime çarpan şerefiz arabadan çıkmıştı.
Bu!Bu!Bizim sınıftaki mafya bozuntusuydu.
Babası mafyaydı.
Buda onun izninden geliyordu
Yanıma sırıtarak geldi ve
"Öldü mü " diye sordu.
Sinir bütün vucüduma işlemişti.
Ayağa kalktım ve onun yüzüne tükürcesine
"SENİN ECELİN OLUCAM MAFYA BOZUNTUSU!"diye bağırdım.
Çaresizdim.
Çok çaresiz!.

Meraba!İnş beğenirsiniz.Multimedya Su ve Ateş.
Hadin hşçkln sjodojhlfhlshld

ÇARESİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin