*Yazarın Anlatımı*
Mi Na yüzüne vuran güneşle uyandı. Hızla doğrulup esnedi. Saat daha 6:00 dı. Alarmı bu yüzden çalmamıs olmalıydı. Kalkıp lavabo ya gitti ve elini yüzünü yıkayarak odasına geri geldi. Annesinin hazırladığı okul kıyafelerini giydi. Üstüne gri kapşonlu ceketini giyerek saçını düzeltti. Diğer kızlar gibi makyaj yapmasına gerek yoktu çünkü doğal hali fazlasıyla güzeldi.
Aşşağı inerek kahvaltı yaptı ve tekrar yukarı çıkıp çantasını aldı. Evden çıktı ve okula doğru yürümeye başladı. Durumları gayet iyiydi ama mi na para harcamayı sürekli alışveriş yapmayı sevmezdi. Okulu özel okuldu 6 sokak aşşağıda olduğu için yürüyerek gitmeyi tercih ediyordu. Okulun gözde kızıydı çünkü hep 1. derecedeydi. Ama bu ilgiden nefret ediyordu. Okuldan içeri girip hızla arkadaşı He Ran ın yanına gitti.
"He Ran ~ah seni çok özledim!" diyerek hızla arkadaşına sarıldı. O sırada yanındakı Sung Min ve adını bilmediği ama -Çok tatlı olan- çocuğa şaşkınca baktı.Arkadaşından ayrılıp eniştesi sung min e selam vererek
"Naber enişte ?" dedi sung min e enişte demeyi daha çok seviyordu.
"İyiyim sen mi na ?" diyip he ran ı kolunun altına aldı Sung Min.
"İyiyim Şey Merhaba ?" dedi karşısındaki yabancı yüze çekingence bakarak.
"Merhaba sen he ran ın ağzından düşmeyen Mi Na olmalısın ben Min Gyu Sung min in arkadaşıyım bu okula yeni transfer oldum." diye cevap verdi Min Gyu
" Mm ben Mi Na okulumuza hoşgeldin!" diyip gülümseyerek cevap verdi Mi Na.
"Ee sınıflara gitsek mi?"dedi Sung min hepsi onaylayınca sınıfların yolunu tuttular. Sung Min ve Mi Na aynı sınıftaydı. Oradan tanışıyorlardı. He Ran ile küçüklükten tanışıyorlardı.
Merhaba bu sefer farklı bir hikaye ile döndüm Umarım seversiniz! °~°
Şimdiden teşekkür ederim. ^~^
Park Sung Min & Lee He Ran (2. Çift)
Kim Min Gyu & Jung Mi Na (asıl çift)