Love Me Forever by hejtupati

71 4 0
                                    

To znowu ja, pandożerca! Dziś pożeram opowiadanie Love Me Forever!

Opis, który dość mnie zaciekawił (Błędami rzecz jasna):

"Stałam na urwisku. Niewiedziałam gdzie to jest. Spojrzałam się w oczy jakiegoś chłopaka. Był brunetem ubranym w czarne rurki i szarą bluzkę na krótki rękaw dzięki czemu mogłam zobaczyć jego mięśnie.

- Stój!!!- krzyknął.

-Zraniłeś mnie, więc nie mam po co żyć...Na  tym zakończyły się wszystkie cierpienia"

Ogólnie opis jako tako nie jest zły, ale są w nim błędy. Pierwszym, które zauważyłam to słowa "Niewiedziałam", które napisałaś razem. Poprawna forma to "Nie wiedziałam".

Widzę, że w opowiadaniu strasznie nie radzisz sobie z przecinkami bo ich tam prawie nie ma i dlatego polecam wiele poradników na wattpadzie o tym kiedy i gdzie używa się przecinków. Ja sama z nich korzystam, ponieważ nie jestem alfą i omegą i też popełniam wiele błędów, a w szczególności te cholerne przecinki mnie męczą. Moja propozycja na Twój opis z przecinkami i lekkimi zmianami jest taka (oczywiście to tylko sugestia i nie zmuszam Cię abyś coś zmieniała jeśli chodzi o słowa, ale przecinki dodaj ;)):

"Stałam na urwisku, nie wiedząc dokładnie w którym miejscu się znajduje. Spojrzałam w oczy nieznajomego chłopaka, który był brunetem ubrany w czarne rurki i szarą bluzkę z krótkim rękawem, która uwidaczniała jego mięśnie.

- Stój! - krzyknął w moją stronę.

- Zraniłeś mnie, więc po co mam żyć?

Na tym zakończyły się wszystkie cierpienia."

To tylko parę słów ode mnie, a teraz oceniam!

1. Ortografia i interpunkcja:

- Przecinki i inne duperele - Tak jak pisałam masz z nimi większy problem dlatego daję 0,5 pkt. Naprawdę polecam poradniki.

- Błędy ortograficzne - Zdarzały się małe błędy dlatego 1,5 pkt. 

- Stylistyka - Mogłabyś oddzielać wypowiedzi od opisów to wyglądałoby całkiem lepiej, a tak jest 1 pkt.

- Składnie zdań - Tutaj Twoje zdania nie wyglądają zbyt dobrze, ponieważ nie są rozwinięte. Daje 1 pkt.

2. Fabuła - Zainteresowała mnie sama fabuła, ale źle ją wykorzystałaś. Nie chcę spojlerować więc jeśli chcesz wiedzieć o co dokładnie mi chodzi napisz do nas na priv ;) Daję Ci 1 pkt.

3. Częstotliwość dodawania rozdziałów. - Nie widziałam większych problemów 2 pkt.

4. Używanie polskich znaków. - 1 pkt.

5. Opis książki - Daje 0,5 pkt. za to, że jednak są błędy i opis mógłby być bardziej udoskonalony.

6. Opisy w książce - Za to niestety daje 0 pkt. nie widziałam opisów, które pokazywały odczucia.

Na 17 pkt. zdobyłaś 8,5!

Słabiutki murzynek z plusikiem! Zabrakło 0,5 pkt. do przeciętnego murzynka.

Zauważyłam, że to Twoje pierwsze opowiadanie dlatego i tak Ci mocno gratuluje bo moje pierwsze było stokroć gorsze :D ~ Pandożerca!

Recenzje Elity murzynów!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz