Розділ 8

161 10 4
                                    


- Володарю! - під водою голоси чуються зовсім інакше, ніж на землі. - Володарю, що сталося?
- Це все-таки трапилось. Ми недостатньо постаралися з пам'яттю хлопця.
- Він про все дізнався?
- Йому розказав клятий чарівник. Здається, вся спільнота чарівників почала здогадуватися.
Восьминіг був вкрай розлючений.
- Клятий байстрюк. - слуга налаштувався до бурі - Іди геть. Я сам все влаштую.
Восьминіг залишився один у величезній залі. Усим, що він робив, були прокляття. Він проклинав Сьєля і чарівника. Проклинав Тобіо, що був ув'язнений на глибині у непробиваємій бульбашці. Проклинав долю, яка так із ним обійшлася.
Усе ж таки, володар води, де б його не ув'язнити і не закувати, був істинним володарем води. І вічно цього приховувати не вийде. Бо справжній володар вирветься і не залишить йому жодного місця в цьому світі. Усе зруйнується, а він знову стане тим самим нікуди не гідним бракованим створінням.
Тобіо замінив його. Володарем мав бути він, Восьминіг, але він був помилкою. Кожного разу, коли помирає попередній володар, народжується наступний. І він, Восьминіг, завжди вважався новим володарем. Він розвивався і сильнішав, але він не був тим самим обраним. Вода переставала його слухатися, магія слабшала. І скоро скрізь розлетілася звістка про народження нового володаря, і що всі води тепер належать йому. Всі дуже здивувалися, але це було так. Новонароджений хлопчик Тобіо розмахував рученятами і рухав течії.
Тепер Восьминіг - це помилка природи, бракований володар.
Він зненавидів Тобіо усім своїм серцем. Але він мав плани.
Зібравши группу розуміючих душ, він зайнявся новим винаходом - монстрами. Страшними створіннями, які здатні ізжерти і знищити будь-що. На створення пішли довгі роки, але йому вдалося здійснити усе, що він планував.
Монстр викрав Тобіо. Це була страшна істота, яка поїдала усе на своєму шляху, в тому числі і простір. Усіх, хто заважав, він затуманив чорною речовиною, яка діяла на пам'ять, і згодом всі мали забути про ці події. Тобіо змагався дуже довго, але навіть найпотужніші потоки води не пробивали монстра. В кінці він огорнув Тобіо чорнотою і потяг на глибину. Там його ув'язнили у зачакловану бульбашку, в якій він плаває і спить, немов мертвий.
Але цей сон не вічний. Восьминіг відчуває, як його плани поступово провалюються. Хлопець із сопілкою вирушує у дорогу до книги з заклинаннями. Він почне чаклувати і визволить свого брата-володаря. Але цього не можна допустити.
Він, Восьминіг - справжній. Він могутній, наймогутніший від усіх, і ніякий Тобіо за нього не сильніший. Він покаже цьому світові, хто справжній.
- Я зупиню цього клятого хлопця!!!!!
Восьминіг з усієї сили вгатив руками об стіну.

Той, що збудив води #Wattys2016Where stories live. Discover now