Selammm !
Arkadaşlar bugün sizlere bir önerini ve tavsiyemi paylaşacağım umarım işinize yarar . Evet konumuza dönelim uzun zamandır kullandığım ilk şişesini bitirmek üzere olduğum Nivea yüz temizleme köpüğü hakkında konuşmak istiyorum . Nivea 'nın bu yüz köpüğünün iki çeşidi var bende normal / karma ciltler olanı var yanı mavi renk olanı diğer pembe renk olan köpüğü ise yağlı ciltler için olanı benim cildim yağlı olmadığı için ben normal / karma cilter için olanını tercih ettim . Şimdi izlenimlerime geçeyim ürün çok güzel derinlemesine temizlik sağlıyor sivilce oluşumunu bana göre yavaşlattı ama bu benim cildim için geçerli biliyorsunuz herkesin cildi birbirinden farklı . Köpük olduğu için cilde zarar vermiyor ve tahriş etmiyor . Kullanımı zaten çok rahat hepinize öneriyorum .
Evet şimdide fiyatından birde nerelerde satıldığından bahsedeyim. fiyatı normalde 19.99 tl ama indirimli halı 9.99 tl yani indirimli halini yakalarsanız baya kar etmiş olursunuz . Satıldığı yerlere gelelim şimdi en çok bulabileceğiniz yerler tabiki güzellik marketleri örn : Watsons ve Gratis . Genellikle Watsons da Watsons karta %40 indirimli oluyor bu ürün o zamanda alırsanız daha iyi olur . Başka nerelerde satılıyor diyorsanız büyük market ve AVM' lerde örn : Carrefour , Migros gibi marketlerde bulabilirsiniz .
Evet arkadaşler bugün ki bölüm bu kadardı okuduğunuz için teşekkür ederim . Umarım size yardımcı olmuştur . Beğendiyseniz vote vermeyi istediğiniz yazılar varsa yorum olarak belirtmeyi unutmayın . Hepinizi çook seviyorum benle sohbet etmek isterseniz wattpad ve instagram ' dan mesaj atabilirsiniz ...
İnstagram : iclalmericyigit
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzellik Sırları
Novela JuvenilSELAM! Bu kitapda size müthiş güzellik sırlarını paylaşıyor olacağım ! Iyi okumalar ! →Unutmayın çirkin kız yoktur , bakımsız kız vardır !← *TÜM HAKLARI SAKLIDIR*