Gidiyor.

140 8 1
                                    

Hande Urazın geldiğini duymadan Selinle konuşup babasının özel jetlerinden biriyle amerikaya gideceğini anlattı. O gece benim içinde selin içinde çok zorlu bir geceydi çünkü çocukluk arkadaşımdan ilk defa aramıza bu kadar mesafe girecekti. Ben gitmeden bir kafeye oturup dertleşmek istedik. Selin bana çocukluk aşkımı anlatmaya başladı biraz tuhafıma gitsede aklıma takıldı çocukluk aşkım Kerem suan nerede ve ne yapıyordu ? Telefon numarası bile olmayan birini nasil bulacaktım . Sonra iç sesim bana şunu söyledi . Saçmalama hande kerem senin sadece çocukluk aşkındı bunun üstünden yillar geçti .
Artık gitme vakti gelmişti . Selinle sarılıp sanki birbirimizi hiç göremeyecekmis gibi agladık. Selin kulağıma "Gerçek aşkı bulacağına eminim arkadaşım yolun sonunda seni o adam bekliyor buna inanıyorum." Dedi ve özel uçağıma bindim. Handenin aklına çok fazla şey takılmıştı ne yapacağını kestiremiyordu.

12 saat sonra....

Hande: İşte amerika sonunda buradayım ve biraz kafa dinlemek gercekten bana iyi gelecek.
Aslinda farkinda bile değildi kafa mi dinleyecekti yoksa maceranin gerilimin korkunun gerçek tutku ve aşkının tam içine mi düşmüştü.

Yeni evime geçer gecmez , yatak odasına girdim elimdeki herseyi yere atıp kendimide yatağa attım . Öylece uyudum. Kalktığımda öğlen olmuştu ve yeni okuluma geç kalmıştım.
Kalkar kalkmaz hemen banyoya girip soğuk bir dus aldım bu beni kendime getirecekti . Sonra mutfağa geçip kahvemi içtim. Ondan sonra hemen hazirlanmam gerekiyordu ama bavulumdaki hiç bir şeyi boşaltmamistim . Dolapta belki bir şeyler vardır deyip açtım. Ve gozlerime inanamadim benim kiyafetlerim dolaptaydi. Hemen üstüme beyaz salaş kısa kollu tişörtümü giydim altima boyfriend kotumu giyip cizimlerimin olduğu çantamı ve cüzdanımın ve telefonumun icinde olduğu gri ve dore renkli cantami aldım yüzüme bir şey surmeden cikiyordum ki kapinin önünde bir kadın vardı o annemin dostu olan emily'di bana "Sana yardım etmek için geldim ne zaman istersen burda olacağım " dedi sanki annemin varlığını hissetmistim ona teşekkür edip çıkmam gerektiğini söyledim. Hemen arabama atlayıp kampüse geldim. Yeni insanlar yeni okul hersey yeni hayata yeniden başlıyor gibiydim. Bahcede bir kıza rastladim ve ona Dekanın odasini sordum . Ve onunla tanınmıştım adi maria'ydı çok guzel ve zeki birine benziyordu. Dekanın odasina gidip kaydimin baslatilmasi icin giris belgelerimi verdim. Artik tamamen amerikada bir mimarlik Fakültesinde okuyordum. Bahceye tekrar çıktığımda maria oradaydi ve beni yanina çağırdı. Maria aslında türktü .

Maria: Hey! My name is maria . Nice to meet you .
Hande: Hey! My name is hande . Nice ti meet you too.
Maria: Türk'müsün
Hande: Nerden anladın.
Maria: Neyse bende Türküm sadece annem ispanyol olduğu için adımı maria koymuşlar.
Hande: Anladım. Ne kadar iyi oldu hemen Türk birini bulmam anlatamayacağım kadar çok sevindim.
Maria: Bende buraya geldiğimde suan ki sevgilimle tanınmıştım ilk, oda Türk yakın bir zamanda ikinizi de tanistiririm eğer istersen.
Hande: Çok güzel olur canım ya. Ama şimdi benim derse gitmem lazım sonra görüşürüz.
Maria:Tamam canım bu benim numaram ararsın . Hoşcakal.
Hande: Ararım Sağol canım. Hoscakal.

Yolun Sonu AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin