Începutul

2 0 2
                                    

   Inspir adânc. Mă uit încă o dată la reflexia de pe ecranul telefonului asigurandu-ma ca totul e exact asa cum trebuie.  Îmi bag telefonul înapoi în buzunarul din spate al blugilor mei negri.

    Prima zi de scoală e mereu plină de emoții, în orice clasa ai fi indiferent de statut sau stare financiară, însă toate aceste emoții se amplifică când pasesti într-un mediu necunoscut fata de tine. Te simți ca pe teren minat așteptând în tăcere sa calci greșit şi sa explodeze totul. Niciodată nu sti ce va avea să se întâmple doar ca orice ar fi trebuie sa o faci. Sa iti ridici privirea şi sa infrunti necunoscutul indiferent de cat de infricosator ar părea.

  Intru pe porțile scolii. Mă îndrept spre clădirea mare si roz încercând să îmi dau seama unde e sala în care urmează să am prima ora. O sun pe Dana, colega mea de clasa, si o rog sa îmi explice traseul pe care trebuie sa îl parcurg. Trec pe lângă terenul de sport unde trei băieți pasează mingea de la unul la altul. Doi dintre ei sunt îmbrăcați casual cu o pereche simpla de blugi şi un tricou uzat însă cel de-al treilea e diferit, el poartă o cămașă albă deschisa la nasturii de sus pentru a putea sa i se vadă putin pieptul făcut. La gat are un lanț de abia remarcabil din aur şi poarta o pereche de ochelari negri cu pete maro abia vizibile. Are un aer misterios, expirand îngâmfare şi încredere de sine prin fiecare por.

Se oprește. Se uita în jur analizând împrejurimile. Trece cu vederea peste mine apoi isi ia geanta de pe pământ, dispărând pe usile scolii. Pufnesc de ușurare atunci când dispare din raza mea vizuală, dandu-mi seama ca îmi tinusem respirația în tot acest timp.

Asa a început totul.
    

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 09, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Almost Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum