👑SORRY ZA PIOSENKI Z VIOLETTY XDD W MEDIACH PIOSENKA KATE XDD👑
*Alex*
Właśnie wszyscy wybieramy się na próbę, mówiąc wszyscy chodzi mi o Chloe, Sonny i tak dalej.. ehh brakuje tylko Leondre, nie mam pojęcia gdzie on jest i nie udaje, że mnie to nie interesuje...
-Kaśka !-Wydzieram się.
-Jezu nie krzycz tak bo jestem obok.-Mówi wkurzona.
-A sorry..-Śmieje się.
-Dobra co chciałaś ?-Pyta.
-Dzisiaj twoja kolej na śpiewanie piosenek.-Mówię.
-To dziś ?!-Pyta zaskoczona.
-Nie jutro.-Mówię z kpiną.
-Serio ?-Pyta.
-Nie.-Odpowiadam I się śmieje.
-No to cholera kiedy ?-Znów pyta...
-Za dużo pytania, zwolnij.-Mówię.
-Dobra.-Mamroczę pod nosem.
-Serio to dziś masz chyba spiewac jakąś piosenkę, ale przecież próby mamy tylko i wyłącznie hiszpańskich teraz, no bo w sumie najbardziej w tym konkursie one są brane pod uwagę i ich ma być najwięcej.-Mówię.
-No spoko to już chyba wiem co zaśpiewam..-Mówi I na tym kończymy swoją jakże interesującą rozmowę..
Wchodzimy do pomieszczenia i automatycznie słyszę głos naszej wychowawczyni.
-Dobra dzieciaki wszyscy siadać !-Krzyczy aby ją każdy usłyszał.
-Otóż tak dzisiaj muszę wam coś przekazać, ponieważ tak uzgodnilismy z radą i tak będzie, więc dziś próbę ma Polt Talbot a jutro ma Polska, ale jednak jeszcze dzis miałam piosenkę przedstawić nam Kasia to tak zrobimy, najpierw bedzie próba Polt Talbot, a później Kate. Dziękuje za uwagę.
Kończy swoją wypowiedź i wychodzi za scenę.
-Fajnie zrobili.-Odzywa się Chloe.
-W sumie racja.-Odpowiadam i posyłam jej delikatny uśmiech.
-Jeszcze chciałabym coś dodać!-Krzyczy znów nauczycielka.-Jeżeli dany kraj ma dziś próbę ten drugi musi być na niej, aby ocenić ich występ co mają poprawić! Pamiętajcie dzieciaki współpraca nikomu nie zaszkodzi!-I znów chowa się za scena.
-No i fajnie.-Teraz odzywa się Sonny.
-Jezu..-Wzdycham.
-Nie mam zbyt fajnych stroi.. znaczy są fajne, ale wydaje mi się, że w niektórych chłopaki będą mieli fajne widoki..-Mówię.
-Będę miał na co patrzeć..-Mówi Luk'e.
-Zamknij tą jape bo zaraz chyba jej takiej pięknej nie będziesz miał.. chyba, że... hmm Lukuś? Wolisz stracić oko czy zęby? -Pytam.
-Um.. dobra jestem cicho...-Mówi I wszyscy zaczynamy się śmiać.
⌚1,5 godziny później ⌚
Właśnie Polt Talbot skończyli próbę... Leondre nadal nie ma, a miał wyspę w kilku piosenka.. eh.
Teraz na scenę wychodzi Kasia.. na razie bez stroju, ale juz jutro go założy.. bedzie fajnie, a jeśli chodzi o stroje tamtych są naprawdę fajne, ale takie zwykle dojść... w sumie i tak mi się podobają, ale mogli w nie włożyć więcej pracy.
⌚5 minut później ⌚
Kasia przed chwila skoczyła śpiewać.. ogólnie próba trwała jakieś 2 godziny nie więcej.. teraz wszyscy idziemy na kolacje.
*Po kolacji *
-Jestem tak padnięty, że chyba zaraz jak położę się na tym łóżku to nie wstanę jutro.-Mówi Paulina kiedy ja otwieram drzwi do naszego pokoju.
-uwierz mi, że ja też nie.-Mówi Kasia.
-Dobra ja idę się myć.-Mówię.
Wchodzę do łazienki, zmywam makijaż, myje zęby, biorę prysznic i przebieram się w piżame, wychodzę i kładę się spać, podobnie jak dziewczyny..
*********
W MEDIACH WIEM ZE VIOLETTA ALE TYLKO JEJ PIOSENKI BEDA PASOWAŁY NO SORY HEE W MEDIACH PIOSENKA KATE
Hejka !przepraszam, ze nie skończyłam maratonu, ale nagle okazało się, że wyjeżdżam i musiałam się pakować i wgl... a tam nie miałam Internetu 😂😂😂😂 no ale już dziś jestem heee jak się podba rozdział ?
WIKAXOOX 👽
CZYTASZ
You are my princess L.D 1&2
FanfictionZwykła dziewczyna i gwiazda muzyki = miłość? A może jednak nienawiść ? Historia przyjaciółek, którym przytrafiło się szczęście jednak to nie kończy się na jednym spotkaniu, będa smutne, śmieszne jak i dziwne sytuacje co z tego wyniknie ?