Nech mě to napravit

79 7 5
                                    

"Brý ráno, Brý ráno" začal někdo vyřvávat a tím mě vzbudil.

No a taky holky. Všechny jsme spaly v obýváku na rozkládacím gauči takže jsme se tam pohodlně vešly.

"Kim buď ticho!" praštila mě po hlavě D'.

"To jsem nebyla já" vrátila jsem jí pohlavek.

"Pššš, já chci spát"zamrmlala nespokojeně San.

"Ticho" přidala se i Zuzka.

"Vstávat a cvičit, je krásné ráno zlatíčka. Slunce svítí, ptáčci zpívají"  jak se dostaly do domu ti blbouni.

"Držte zobáky  a běžte do háje" zavrčela na ně D'.

Konečně bylo ticho. Asi odešly, nebo taky ne.

"Vstávat" vzal mě někdo do náručí.

"Luke já nechci" přitulila jsme se k jeho hrudi.

"Musíš" najednou mě pustil a přímo do vody.

Upřesněno do bazénu. A jelikož ještě nevylezlo pořádně slunce tak voda byla ledová.Všimla jsem si že i ostatní holky tady skončily.

"Lukasi ty jseš takový debil!" zařvala jsem na něj a začala se klepat zimou.

D' pov

"Ashtone nech mě" začala jsem se vrtět aby mě pustil fajn.

Kolem mě se prostřela ledová voda.Ten hajzl mě shodil do bazénu.

"Ashtone ty jseš takový debil blbý!" a všimla jsem si že tu nejsem sama.

Zuzka pov

"Calume Hoode! Ty jeden pitomče blbý. Já tě zabiju!!" zařvala jsem hned co mě pustil do ledové vody v bazénu. Super kvůli němu budu nemocná.

Sanes pov

"Kam mě neseš Mikey?"zabrblala jsem ještě v polospánku.

"Jdeme tě vykoupat" než jsem stihla něco říct byla jsem pod vodou.

"Bože Michaeli ty pitomče jeden" zaječela jsem na něj tak že asi budu mít v háji hlasivky.

Kim pov

"A hele koho jsem našel. Šup za nimi" uslyšela jsem a než jsem si setřela vodu z očí něco vedle mě dopadlo.

Všimla jsem si malé kuličky chlupů jak se potopila a začala šíleně kopat.

"Rony!" rychle jsem ho vytáhla.

Jde vidět že teď spal a nečekal to. A když se chtěl nadechnout byl už pod vodou a začal zmatkovat.

"Zlato jsi v pořádku!" stírala jsem mu vodu od čumáku a očí.

"Jste vy do prdele normální?! První hodíte nás do studené vody. To bych ještě brala jako srandu, ale to že tady hodíte Ronyho který se mi tady začne topit!" zařvala jsem tak že i zbytek kluků vyšlo na jejich zahradu.

"Jestli se mu něco stalo nebo bude nemocný tak s váma do smrti nepromluvím. Vy fakt nemáte něco v hlavě v pořádku. Vypadněte!" utekla mi jedna slza.

Vzala jsem bezmocného Ronyho a šla ven z bazénu.

"Tohle jste fakt přehnaly! Vypadněte od jste na cizím pozemku" zavrčela na ně D'.

Pomalu se sebraly a odcházely. "Kim promiň já jen .."

"Co ještě chceš?" zavrčela jsem na něj jako pes.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat